دستگیری یک سرکرده داعش و دو تن از دستیارانش در استان نینوا


دستگیری یک سرکرده داعش و دو تن از دستیارانش در استان نینوا

شفقنا- سازمان اطلاعاتی عراق امروز شنبه از دستگیری یکی از رهبران تروریستی به همراه دو تن از دستیارانش در استان نینوا خبر داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری عراق «واع»، سازمان اطلاعاتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: با تعقیب های میدانی اعضای تروریستی گروه داعش، نیروهای سازمان اطلاعات نینوا در وزارت کشور، یکی از سرکردگان […]

دستگیری یک سرکرده داعش و دو تن از دستیارانش در استان نینوادستگیری یک سرکرده داعش و دو تن از دستیارانش در استان نینوا

شفقنا- سازمان اطلاعاتی عراق امروز شنبه از دستگیری یکی از رهبران تروریستی به همراه دو تن از دستیارانش در استان نینوا خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری عراق «واع»، سازمان اطلاعاتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: با تعقیب های میدانی اعضای تروریستی گروه داعش، نیروهای سازمان اطلاعات نینوا در وزارت کشور، یکی از سرکردگان داعش ملقب به «أبو خطاب» که در «گروه فرقان» به عنوان عنصر نفوذی -انتحاری و سپس هیئت موسوم به قانونگذاری داعش فعالیت می‌کرده است را دستگیر کردند.

این بیانیه می افزاید: در این عملیات نیروهای اطلاعاتی نینوا توانستند دو تن از معاونان «ابوالخطاب» را دستگیر کنند، که یکی از آنها معروف به «ابو مصعب» در اردوگاه های عمومی فعالیت می کرد و دیگری با لقب «ابوسفیان» در ولایت نینوا و مناطق مختلف این استان فعالیت داشته است.

در بیانیه سازمان نیروهای اطلاعاتی نینوا آمده است: این افراد در تحقیقات اولیه اعتراف کرده اند که به این گروه تروریستی جنایتکار پیوسته بودند و در چندین عملیات تروریستی بر علیه نیروهای امنیتی و شهروندان مشارکت داشتند.

این بیانیه در پایان خاطر نشان کرد: اظهارات این اشخاص ثبت و برای تکمیل روند قضایی و مجازات منصفانه آنان، تحویل دستگاه قضایی شدند.

خبر را در واع ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر