آغاز فروش گوشی هوشمند آنر 9A با قیمت سه میلیون و 420 هزار تومانی در ایران


ICTna.ir – فروش گوشی هوشمند آنر 9A در ایران با قیمت سه میلیون و 420 هزار تومان از امروز همزمان با برگزاری مراسم رونمایی آن در ایران آغاز شد. به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی آنر 9A با سیستم عامل اندروید 10، ضخامت 9 میلی متر، وزن 185 گرم و حافظه 64 گیگ با امکان اضافه کردن کارت حافظه به عنوان یک...

ICTna.ir – فروش گوشی هوشمند آنر 9A در ایران با قیمت سه میلیون و 420 هزار تومان از امروز همزمان با برگزاری مراسم رونمایی آن در ایران آغاز شد.
آغاز فروش گوشی هوشمند آنر 9A با قیمت سه میلیون و 420 هزار تومانی در ایران
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی آنر 9A با سیستم عامل اندروید 10، ضخامت 9 میلی متر، وزن 185 گرم و حافظه 64 گیگ با امکان اضافه کردن کارت حافظه به عنوان یک گوشی میان رده به بازار آمده است.
صفحه نمایش 6.3 اینچی، دوربین سه گانه 13 مگاپیکسلی، رم سه گیگ و باتری پنج هزار میلی آمپری از دیگر ویژگی های این گوشی به شمار می رود.
این گوشی دو سیم کارته با سیستم عامل اندروید 10 از سرویس های گوگل پلی برخوردار نیست اما اپ گالری جایگزین آن شده تا دسترسی کار به تمامی اپ های اندرویدی فراهم باشد. ضمن اینکه مجموعه اپلیکیشن های ایرانسل من و لنز نیز به صورت پیش فرض روی آن ارایه شده است.
آغاز فروش گوشی هوشمند آنر 9A با قیمت سه میلیون و 420 هزار تومانی در ایران
CPU آنر 9A هشت هسته است، از جک هدفون 3.5 میلی متری و قفل گشایی با اثر انگشت برخوردار است و در ایران به دلیل صفحه نمایش بزرگ و باتری پرظرفیت آن که برای تماشای فیلم نیز مناسبت است، به خریداران کارت هدیه اشتراک فیلیمو اهدا خواهد شد.
گوشی میان رده آنر 9A که در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه شده، تست های سقوط پیاپی، دوام دکمه ها، ضربه، رطوبت، شن و ماسه، آب و صدا را با موفقیت پاس کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس