امضای قرارداد بین شرکت‌های صهیونیستی و اماراتی


امضای قرارداد بین شرکت‌های صهیونیستی و اماراتی

اولین قرارداد همکاری در حوزه تحقیق و توسعه بین دو شرکت اماراتی و صهیونیستی بعد از دو روز از توافق ننگین این دو کشور برقرار شد.

امضای قرارداد بین شرکت‌های صهیونیستی و اماراتی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم‌پست، با گذشت دو روز از توافق ننگین امارات و رژیم صهیونیستی در روز پنج‌شنبه در جهت عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک، اولین قرارداد همکاری بین شرکت‌های صهیونیستی و اماراتی امضا شد.

در این راستا طی نشست خبری در ابوظبی شرکت اِیپِکس امارات به بهانه همکاری جهت تولید واکسن کرونا قراردادی را با شرکت صهیونیستی تِرا امضا کردند.

این دو شرکت اماراتی و صهیونیستی با امضای این قرارداد برای همکاری در حوزه تحقیق و توسعه توافق کردند.

خبرگزاری تایمز اسرائیل نیز به نقل از خبرگزاری رسمی امارات نوشت دو شرکت قرار است برای تولید دستگاه‌های دقیق‌تر تشخیص ابتلا به ویروس کرونا همکاری کنند.

گروه‌های مقاومت در فلسطین پس از اعلام توافق نهایی بین امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی کامل روابط دیپلماتیک، به اقدام ننگین ابوظبی واکنش تند و سختی نشان دادند.

مقامات یمنی در واکنشی تند به توافق امارات و رژیم صهیونیستی مبنی بر عادی‌سازی روابط، آن را محکوم کردند. مجلس‌های اسلامی یمن نیز اعلام کردند عادی‌سازی که امروز به وقوع پیوست چیزی جز پایان دهه‌ها خیانت پنهان نیست.

با این وجود عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر از این توافق، استقبال کرد. امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نیز، این توافق ننگین را تصمیمی شجاعانه عنوان کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات جدید درباره حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس