مرگ دردناک امیر در روز تولد دونفره سحر! / در خانه مجردی چه گذشت؟! + عکس دختر تهرانی


مرگ دردناک امیر در روز تولد دونفره  سحر! / در خانه مجردی چه گذشت؟! + عکس دختر تهرانی

حوادث رکنا: پسر جوان که در برابر جواب منفی دختر مورد علاقه اش قرار گرفته بود در اقدامی عجیب دست به آتش افروزی خودش و دختر جوان زد و به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز 27 خرداد امسال پسر جوانی به نام امیر 24 ساله در یکی از بیمارستان های تهران به خاطر سوختگی شدید روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

مسئولان بیمارستان با توجه به مرموز بودن سوختگی 85 درصدی پسر جوان و مرگ وی، ماجرا را به پلیس مخابره کردند و بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران دایره جنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

خودسوزی با الکل

کارآگاهان با حضور در بیمارستان و در تحقیقات پی بردند که امیر 24 ساله 5 روز قبل از مرگش در خانه اش همراه یک دختر جوان بوده و در یک آتش سوزی عمدی روی خودش و دختر جوان دچار سوختگی شدید شده و بیمارستان منتقل شده اند.

ماموران برای بررسی موضوع به محل آتش سوزی در شهرک شرکت نفت در غرب تهران رفته و پی بردند که پسر جوان به صورت مجردی در این ساختمان زندگی می کرده و روز آتش سوزی نیز با دختر جوان درگیری داشته است.

کارآگاهان در ادامه نیز پی بردند که خانواده امیر در غرب کشور زندگی می کردند و وقتی متوجه ماجرای سوختگی پسرشان می شوند به تهران آمده و پسرشان قبل از مرگ عنوان کرده که پس از اینکه حالش خوب شود همه ماجرا را توضیح می دهد.

تنها شاهد ماجرا

سحر دختر جوانی که در ماجرای آتش سوزی عمدی دستش دچار سوختگی شده و شاهد ماجرای آتش افروزی امیر بوده صبح روز شنبه 25 مرداد پیش روی قاضی غلامی در شعبه 3 دادسرای امور جنایی از روز آتش سوزی صحبت کرد.

دختر جوان گفت: امیر در کار لوازم آرایش بود و 2 سال قبل با هم آشنا شدیم و دوستی مان ادامه داشت و قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم اما امیر با گذشت زمان دست بزن پیدا کرده بود و مرا کتک می زد و من که از رفتارهایش خسته شده بودم و چند بار از من خواستگاری کرد که به پیشنهادش جواب منفی دادم.

وی افزود: احساس می کنم امیر بیماری روحی و روانی داشت چون بعد از اینکه به او جواب منفی دادم اخلاقش بدتر شد و حتی مرا تهدید می کرد که اگر با هم ازدواج نکنم مرا می کشد و به کشور عراق فرار می کند تا اینکه بهمن ماه سال گذشته دیگر تصمیم گرفتم با او قطع رابطه کنم.

سحر ادامه داد: رابطه ام با امیر سرد شده بود تا اینکه 29 فروردین او مرا به باد کتک گرفت و به خاطر کتک هایش از او شکایت کردم و دیگر با هم در ارتباط نبودیم تا اینکه 22 خرداد ماه با توجه به روز تولدم از من خواست به خانه اش بروم و جشن تولد بگیریم.

دختر جوان گفت: وقتی به خانه امیر رفتم او درباره ادامه دوستی مان صحبت کرد که بر سر این موضوع با هم جر و بحث کردیم تا حدی که مدیر ساختمان پشت در آمد و امیر گفت که زندگی خصوصی اش است و خودش مشکل را حل می کند.

بعد از رفتن مدیر ساختمان امیر با من بحث کرد و در یک لحظه روی خودش و من الکل ریخت و با روشن کردن فندک هر دو آتش گرفتیم که با جیغ و فریاد از اهالی ساختمان کمک می خواستم اما قبل از اینکه مردم به کمک مان بیایند توانستیم آتش را با خود امیر خاموش کنیم و بعد از آن به کمک همسایه ها به بیمارستان رفتیم.

وی افزود: در مدتی که بیمارستان بودم امیر از طریق پرستارها به من پیغام می داد که او را ببخشم و اشتباه کرده است تا اینکه من از بیمارستان مرخص شدم و بعد از 5 روز متوجه شدم امیر بخاطر شدت سوختگی به کام مرگ فرو رفته است.

دست نوشته عجیب در خانه پسر جوان

کارآگاهان در بررسی خانه امیر با یک دست نوشته شده بودند که پسر جوان و سحر در آن نوشته بودند که به یکدیگر تعهد می دهند که خیانت نکنند و به عقد هم در آمده اند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 5

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !