وزیر علوم سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان را گرامی داشت


دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با 26 مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت....

وزیر علوم سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان را گرامی داشت

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همزمان با ۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت علوم، متن پیام وزیر علوم به شرح زیر است:
بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹ برگ زرینی در تاریخ کشور ایران است. در این روز فرزندان غرورآفرین این سرزمین، که با پایمردی و مقاومت وصف ناپذیر خود رسم و آیین آزادگی و صبوری را معنایی تازه بخشیده و جهانیان را متحیر صبر و استقامت خود ساخته بودند، با کمال افتخار و سرفرازی به آغوش کشور بازگشتند. مایه افتخار است برای خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور که در جمع خود بهره مند از حضور اثرگذار آزادگان و ایثارگران است.
وظیفه خود می دانم این روز بزرگ که همواره در تاریخ بلند این سرزمین ماندگار و یادآور رشادت های سرفرازان این دیار خواهد بود را خدمت یکایک آزادگان بزرگوار و خانواده های محترم شان، که در کسوت اعضای محترم هیأت علمی، مدیران و کارکنان و دانشجویان عزیز که در دانشگاه ها و مراکز پزوهشی کشور ایفای نقش می کنند، تبریک و تهنیت عرض کنم. سلامتی، عزت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندم. همچنین سلام و درود دارم بر ارواح طیبه عزیزانی که در ایام اسارت به درجه شهادت نائل آمدند و یا در دوران بعد از آزادی به لقاء حق پیوسته اند. یاد و راه همه آنها را گرامی داشته و علو درجات را از درگاه حق برای آنان مسئلت داریم.

‌‌‌‌‌‌‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی