نحوه نمره‌دهی استادان دانشگاه آزاد نظارت می‌شود


نحوه نمره‌دهی استادان دانشگاه آزاد نظارت می‌شود

هاشمی گلپایگانی گفت: اگر مشخص شود که استادی  به عمد حقی را ضایع کرده و دانشجو بتواند آن را ثابت کند، موظفیم این حق را احیاء کنیم.

نحوه نمره‌دهی استادان دانشگاه آزاد نظارت می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصالح هاشمی گلپایگانی، رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد در گفت وگوی مجازی با دانشجویان درباره اما و اگر‌های اعتراض دانشجویان این دانشگاه به نمرات اعلام شده توسط استادان و درخواست شفاف شدن این رویه گفت: اگر مشخص شود که استادی به عمد حقی را ضایع کرده و دانشجو بتواند آن را ثابت کند، موظفیم این حق را احیاء کنیم.

رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد درباره اینکه دانشجو باید چه مدارکی ارائه دهد تا حرف او درباره اجحاف استاد در حقش اثبات شود، اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه دانشجویان ایده پردازی کنند و بگویند که اگر جای مسئول واحدی قرار بگیرند چطور این تخلف می‌تواند برایشان محرز شود و با آن برخورد کنند زیرا واحدهای دانشگاهی و استادان بسیار زیاد هستند و رسیدگی به این امر کار سختی است.

کمیته انتظامی وارد مرکز جذب هیات علمی شده است

هاشمی گلپایگانی اضافه کرد: اخیرا رئیس دانشگاه به کمیته انتظامی تخلفات نامه‌ای زده و این کمیته وارد مرکز جذب هیات علمی شد همچنین صلاحیت عمومی اعضای هیات علمی و کارگزینی هیات علمی‌ها از گزینش به این کمیته منتقل شد. این اقدامات ابزار‌هایی است که اگر استاد چندی بعد بخواهد ارتقا بگیرد صلاحیت او مجددا مورد بررسی قرار بگیرد و اگر استادی از لحاظ اخلاق علمی و رفتاری و.. به مرکز جذب آمد، صلاحیتش تائید نمی‌شود و نمی‌تواند ارتقا بگیرد. وقتی این استاد ارتقا نگیرد افت علمی پیدا می‌کند و وقتی دچار افت شود باید با دانشگاه خداحافظی کند.

رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه درباره اعتراض دانشجویان در ربات این دانشگاه نسبت به عملکرد استاد و نحوه برخورد با این امر ادامه داد: این اعتراضات قطعا موثر است و ما آن‌ها را به مسئولی که این استاد را به کار گرفته و به سابقه استاد منتقل می‌کنیم، اما به صورتی که این پیام‌ها دلالتی از واقعیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید

نحوه برگزاری امتحانات ترم تابستان دانشگاه آزاد پذیرش قهرمانان ورزشی در رشته‌های تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک