طلا در حال دفاع از جایگاه فعلی خود


طی روز های گذشته تنش ها و اتفاقات بسیاری در بازار طلا افتاد که بزرگترین آن ها سقوط روز سه شنبه بود و طلا به شکل بسیار وسیعی از خود کاهش قیمت نشان داد.

طلا در حال دفاع از جایگاه فعلی خود

طی روز های گذشته تنش ها و اتفاقات بسیاری در بازار طلا افتاد که بزرگترین آن ها سقوط روز سه شنبه بود و طلا به شکل بسیار وسیعی از خود کاهش قیمت نشان داد.

پس از کاهش قیمت روز سه شنبه و رسیدن آن به زیر 1900 طلا شروع به بازیابی قیمت خود کرده است و در این راه تا حد بسیاری نیز موفق بوده و به بالای 1940 دلار رسیده است.

هر انس طلای جهانی در این لحظه 1944 دلار می باشد. این قیمت هر چند نسبت به روز گذشته خود کاهش نشان می دهد اما نسبت به روز سه شنبه شاهد افزایش چشمگیری است.

در حال حاضر طلا به دلیل عدم شفافیت آینده بازار در حال دفاع از جایگاه فعلی خود می باشد تا وضعیت برخی از عوامل تاثیر گذار اقتصادی مشخص شود.

این عوامل تاثیر گذار را می توان مشخص شدن وضعیت مذاکرات تجاری آمریکا و چین و البته داده های اقتصادی ژاپن و اروپا دانست.

اما می توان گفت مهم ترین چیزی که در روز های آینده بر روی طلا تاثیر خواهد گذاشت انتشار مواضع فدرال رزرو برای آینده است.

این موضوع می تواند باعث تشدید نگرانی ها درباره تورم شده و باعث بالا رفتن هر چه بیشتر قیمت طلا شود. به وجود آمدن تورم و نگرانی ها درباره آن می تواند چشم انداز قیمت طلا را جابه جا کند.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

مضرات فلفل سیاه، آیا بازهم خوردن آن را انتخاب می کنید؟ | 271.6 هزار سه راه ساده که با آن ها می توانید از طریق گوگل پول درآورید | 4.8 هزار رفع بوی بد بدن، برای همیشه خوش بو بمانید | 5.4 هزار سقوط طلا ادامه خواهد داشت | 16.6 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 45.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...