تلاش مسئولان جامعة‌الثقلین شهید بابایی اراک برای ادامه فعالیت‌های آموزشی


در شرایط بحران کرونا، مؤسسه قرآنی جامعة الثقلین شهید بابایی اراک، با ایجاد تدابیر بهداشتی، اقدام به برپایی فعالیت‌های آموزشی قرآن کریم به صورت حضوری و نیمه حضوری کرده است.

تلاش مسئولان جامعة‌الثقلین شهید بابایی اراک برای ادامه فعالیت‌های آموزشیبه گزارش ایکنا، شیوع بیماری کرونا در کشور، اکثر فعالیت‌های مؤسسات قرآنی را به تعطیلی کشانده است. مؤسسه قرآن و عترت جامعة‌الثقلین شهید بابایی شهر اراک از جمله مراکزی است که در این ایام برای غیر فعال نبودن کلاس‌های قرآنی، تلاش می‌کند.

برخی از آموزش‌های قرآن در این مرکز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده به صورت حضوری برگزار می‌شود.

جزئیات برپایی کلاس‌های حضوری با تعداد محدود شامل حفظ قرآن کریم روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، تدبر در قرآن و صوت و لحن روزهای یکشنبه، همچنین دوره‌های غیر حضوری و مجازی شامل روخوانی، تجوید قرآن و آموزش‌های نونهالان و خردسالان است.

احمدی، مدیر داخلی مؤسسه جامعة الثقلین اراک با اشاره به اینکه استقبال از دوره‌های آموزش این مرکز در شرایط کنونی کشور، کاهش پیدا کرده است، گفت: کلاس‌های آموزشی قرآن نسبت به سال گذشته با استقبال کمی همراه بود و این امر موجب ایجاد مشکلات مالی و هزینه‌ای برای مؤسسه شد. به طوری که در پرداخت حقوق معلمان با مشکل مواجه هستیم. اما مؤسسه همه تلاش خود را برای ادامه فعالیت‌های قرآنی در پیش گرفته است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌الثقلین شهید بابایی در سامانه تخصیص تسهیلات به مؤسسات قرآنی ثبت نام کرده است اما متاسفانه تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌الثقلین در اراک، خیابان شهید بهشتی، انتهای خیابان شکرایی واقع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج