لپ تاپ های گیمینگ آنر هانتر به چراغ های LED تزیینی مجهز می‌شوند


لپ تاپ های گیمینگ آنر هانتر به چراغ های LED تزیینی مجهز می‌شوند

گجت نیوز مدتی است که شایعه‌ی معرفی لپ تاپ های گیمینگ آنر را می‌شنویم. اخیرا برند زیرمجموعه هواوی ضمن تایید این موضوع، از تجهیز آن‌ها به چیپ‌های اینتل خبر داد. حالا وجود چراغ‌های LED تزیینی هم در سری هانتر – Hunter تایید شده است. شرکت‌های چینی عادت دارند پیش از معرفی رسمی، همه چیز به غیر از... نوشته لپ تاپ های گیمینگ آنر هانتر به چراغ های LED...

مدتی است که شایعه‌ی معرفی لپ تاپ های گیمینگ آنر را می‌شنویم. اخیرا برند زیرمجموعه هواوی ضمن تایید این موضوع، از تجهیز آن‌ها به چیپ‌های اینتل خبر داد. حالا وجود چراغ‌های LED تزیینی هم در سری هانتر – Hunter تایید شده است.

شرکت‌های چینی عادت دارند پیش از معرفی رسمی، همه چیز به غیر از قیمت و تاریخ فروش محصولات خود را فاش کنند. نائب رئیس برند Honor هم این سنت را ادامه داده است. به تازگی لائو شیونگ (Lao Xiong) تصاویر یکی از لپ تاپ های گیمینگ آنر را با چراغ‌های LED روشن منتشر کرد.

در یکی از این عکس‌ها، لوگوی چراغانی شده‌ی HUNTER را می‌بینیم که اخیرا توسط آنر رونمایی شده بود. تصویر دیگر، دریچه هوای دستگاه را نشان می‌دهد که مزین به LED است. حتی به نظر می‌رسد طراحی این دریچه، الهام گرفته شده از خودروهای سوپرکار باشد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

البته تصاویر چندان واضح نیستند و فقط هم رنگ آبی را نشان می‌دهند؛ بنابراین نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این چراغ‌های ال‌ای‌دی، از نوع RGB هستند. به هر حال هر چه باشد، وجود چراغ‌های تزیینی از نبودشان بهتر است؛ چیزی که در لپ تاپ گیمینگ Redmi G ندیدیم.

احتمالا چیزی به معرفی لپتاپ های سری هانتر باقی نمانده است؛ چه بسا آنر در همین هفته از نخستین محصولات این سری رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی