مارکو آندرتی پول نشین ایندی 500


ایندی کار ایران – مارکو آندرتی موفق شد که در مرحله تعیین خط ایندیاناپولیس 500 رده پول پوزیشن را به دست بیاورد و در مرحله آخر تعیین خط اسکات دیکسون را شکست دهد. آندرتی هونداها به مرحله نه خودروی سریع رفتند تا سه خط جلویی را برای شروع مسابقه تشکیل دهند. دیکسون دو دور سریع در انتهای آن مرحله با خودروی سریع گناسی زد و توانست در آخرین مرحله، به...

ایندی کار ایران – مارکو آندرتی موفق شد که در مرحله تعیین خط ایندیاناپولیس 500 رده پول پوزیشن را به دست بیاورد و در مرحله آخر تعیین خط اسکات دیکسون را شکست دهد.

آندرتی هونداها به مرحله نه خودروی سریع رفتند تا سه خط جلویی را برای شروع مسابقه تشکیل دهند. دیکسون دو دور سریع در انتهای آن مرحله با خودروی سریع گناسی زد و توانست در آخرین مرحله، به میانگین سرعت 371.84 کیلومتر بر ساعت برسد. راننده های آندرتی یکی پس از دیگری شانس خود را نسبت به او امتحان کردند اما همه شکست خوردند.

الکساندر روسی پیروز سال 2016، به عنوان آخرین خودروی سریع از گروه نه نفره شد و ردیف خودش را با الکس پالو و گراهام ریهال شریک شد. دو راننده دیگر آندرتی، در کنار تنها راننده سریع شورولتی (در گروه نه نفر سریع) قرار گرفتند.

تاکوما ساتو، پیروز سال 2017 با اختلاف 0.5 کیلومتر بر ساعت نسبت به دیکسون کم داشت. حال تنها مارکو آندرتی آخرین راننده ای بود که شانس خودش را برای شکست دیکسون باید امتحان می کرد.

ماریو آندرتی که در سال 1969 به مقام پیروزی مسابقه ایندی 500 رسید، حال این نوه او بود که چهار دور پایانی را با سرعتی بالای 373 کیلومتر بر ساعت طی کرد. او در نهایت توانست. سرعت میانگین او در دو دور پایانی کاهش پیدا کرد اما در لحظه عبور از خط پایان سرعتی معادل 371.867 کیلومتر بر ساعت را طی کرد که به اندازه کافی برای شکست دادن دیکسون با اختلاف 0.027 کیلومتر بر ساعت کافی بود.

بقیه خودروهایی که در 33 جایگاه باقی مانده دیگر قرار می گیرند دیروز تکلیفشان مشخص شد. فرناندو الونسو قهرمان جهان دو دوره از مسابقات فرمول یک که شانس خوبی هم این بار برای مسابقه ایندی 500 دارد نیز برای سومین بار در این مسابقه حضور پیدا می کند از رده 26 ام کار خودش را آغاز می کند. امیدواریم که مسابقه هیجان انگیزی را مشاهده کنیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی