سندرز: «کامِلا هریس» موهبتی برای «جو بایدن» است


سندرز: «کامِلا هریس» موهبتی برای «جو بایدن» است

سناتور ایالت ورمونت و نامزد پیشین حزب دموکرات در رقابتهای مقدماتی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، انتخابِ «کاملا هریس» به سمت معاون «بایدن» را ستود.

به گزارش مشرق به نقل از گاردین، سناتور «برنی سندرز» فرد منتخب «جو بایدن» برای سمت دستیار انتخاباتی و معاون احتمالی ریاست جمهوری را «موهبتی برای کارزار انتخاباتی بایدن» خواند و گفت که به نظر او، «کاملا هریس» در جریان این رقابتهای انتخاباتی عالی عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ابراز علاقه «کلینتون» برای همکاری در کابینه جوبایدن

این سناتور ترقی خواه از ایالت ورمونت که اوایل سال میلادی جاری برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کاملاً هریس و جو بایدن رقابت کرده بود، انتخاب هریس از سوی بایدن را ستود و اظهار داشت: «به عنوان کسی که هریس را سالهاست می شناسد، باور دارم که او فردی بسیار باهوش و سرسخت است و تمایل نداشتم که در مناظره ای به جای معاون رئیس جمهور [مایک] پنس رودرروی او [هریس] قرار می گرفتم».

سندرز همچنین گفت که حزب دموکرات در هدف خود متحد و یکپارچه است و اینکه «روشن است که اختلاف نظرهایی وجود دارد، و تعداد زیادی از حامیانم نسبت به جو بایدن مشتاق نیستند».

وی در ادامه افزود: «اما فکر می کنم که توافقی قابل توجه وجود دارد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ را باید شکست داد، بایدن باید انتخاب شود و اینکه روز پس از انتخاب بایدن، ما هرکاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا دولتی را بوجود آوریم که برای همه ما مفید باشد».

گفتنی است که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده سه شنبه گذشته (۱۱ آگوست / ۲۱ مردادماه) کاملاً هریس را به عنوان معاون و همراه کارزار انتخاباتی خود معرفی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا