اجرای برنامه تابستانه فهما به صورت مجازی و تلفیقی در کانون های مساجد استان زنجان


اجرای برنامه تابستانه فهما به صورت مجازی و تلفیقی در کانون های مساجد استان زنجان

حجت الاسلام یارمحمدی از اجرای برنامه تابستانه فهما به صورت مجازی و تلفیقی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در استان زنجان 379 باب کانون با بیش از 10 هزار عضو فعالیت می کنند.

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی با یادآوری اینکه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد در قالب طرح تابستانه فهما اجرا می شود، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد این طرح به صورت مجازی و تلفیقی اجرا می شود.

وی با یادآوری ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در اجرای این طرح گفت: تابستانه فهما با هدف پرورش استعدادهای بالقوه اعضای کانون های مساجد اجرا می شود.

به گفته مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، تقویت بنیه ایمان، همدلی و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله و استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون های مساجد از دیگر اهداف برنامه های این طرح است.

وی با اشاره به اینکه برنامه تابستانه فهما در سه محور کلی «شبستان فرهنگ»، «شبستان هنر» و «شبستان نوآوری» اجرا می شود، گفت: در «شبستان فرهنگ» رواق(بخش) های نور، کتاب، رسانه، همدلی و دانش، در «شبستان هنر» رواق(بخش) های سرود، نمایش، فیلم، قلم و ترنج و برای «شبستان نوآوری» رواق(بخش) های کارآفرینی و فناوری برای بچه های مسجد اجرا می شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کانون های مساجد فعالیت های انجام شده در تابستانه فهما را در سامانه بچه های مساجد ثبت کنند چرا که براساس امتیاز کسب شده در این سامانه از کانون های مساجد حمایت می شود.

پایان پیام/693

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس