واکنش سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره اظهارات پرویز فتاح


واکنش سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره اظهارات پرویز فتاح

 عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گفت: تاکید ما همواره بر این است که همه احزاب جریان انقلابی و شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار طی یک اقدام گردهم بیایند و در کنار هم یک نقشه راه و راهکاری را تعریف و ایجاد کنند که خروجی آن فرایند یک کاندیدای واحد باشد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو شورای مرکزی و سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص بازتاب‌های صحبت‌های اخیر پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی گفت: من به شخصه نیازی نمی‌بینیم که به این مساله وارد شوم؛ چراکه با سخنان ایشان چالش‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شد، در نتیجه اعلام نظر و واکنش ما هم منجر به تداوم این چالشها می‌شود.

مصباحی مقدم در پاسخ به سوالی درباره فعالیت‌های جامعه روحانیت مبارز، گفت: یک روندی مبنی بر جوانگرایی و گسترش تشکیلات جامعه روحانیت در سطح کشور از حدود دو سال قبل آغاز شد و طی همین دو سال در بسیاری از شهرستان‌ها و استان‌ها انتخابات‌هایی صورت گرفت و شوراهای مرکزی در آنجا تشکیل شده است، این روند همچنان ادامه دارد و درحال طی کردن پروسه است.

واکنش فاطمه هاشمی به فتاح | ببینید چه کسانی برای تهدید جان پدرم کاخ مرمر را آتش زدند

وی درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و بررسی این مساله در شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، بیان کرد: تا این لحظه هنوز مساله انتخابات در جامعه روحانیت مطرح نشده و شورا به این موضوع ورودی نداشته است.

نماینده ادوار مجلس در ادامه پیرامون توصیه یا نقش جامعه روحانیت به عنوان یکی از محورهای فعالیت‌های اصولگرایان در انتخابات‌های مختلف در جهت وحدت این جریان برای انتخابات آینده، گفت: اگر برای انتخابات ریاست جمهوری آینده شورایی تشکیل شود، علی‌القاعده و حتما به آنها مشورت خواهیم داد و برای ایجاد وحدت کمک خواهیم کرد.

وی افزود: تاکید ما همواره بر این است که همه احزاب جریان انقلابی و شخصیت‌های برجسته و تاثیرگذار طی یک اقدام گردهم بیایند با روحانیت مبارز و در کنار هم یک نقشه راه و راهکاری را تعریف و ایجاد کنند که خروجی آن فرایند یک کاندیدای واحد باشد، معتقد هستیم که جریان انقلابی در شرایط وحدت قطعا نتیجه بهتری خواهد گرفت نسبت به شرایطی که منفعل عمل کرده و با چند کاندیدا وارد عرصه رقابت شود.

در همین زمینه:

همه ماجرای جدال لفظی رئیس بنیاد مستضعفان و مجری صداوسیما روی آنتن زنده | چه کسی نماینده مردم است؟

عوارض ۵۰ هزار تومانی آزادراه تهران شمال واقعیت دارد؟

استفاده از دارایی برخی نهادها فرمان رهبری را می‌طلبد | افزایش حقوق‌ها، به پای تورم افسار گسیخته نمی‌رسد

توصیه هاشمی به فتاح | زمین‌های چیتگر به دردت نمی‌خورد

واکنش فتاح به اعتراض مردم در جریان سقوط هواپیما | مردم روراستی می‌خواهند

تقدیر رئیس سابق دانشگاه آزاد از حرف‌های جنجالی فتاح

دفاع علی مطهری از اظهارات جنجالی پرویز فتاح | نیت‌خوانی نکنید

کد خبر 541035

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان