ترامپ جو بایدن را عروسک خیمه شب بازی خواند


ترامپ جو بایدن را عروسک خیمه شب بازی خواند

ترامپ ضمن آنکه رقیب خود را فاشیست خواند افزود شما آنها را می شناسید. آنها چپ گراهای افراطی هستند و همه آنها فاشیست اند. بله آنها فاشیست هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سفر به مینه سوتا گفت جو بایدن عروسک خیمه شب بازی جناح چپ افراط گرا است

وی افزود بایدن تلاش می کند مرزهای ما را از بین ببرد و پلیس ما را نابود کند. فرزندان ما را شستشوی مغزی می دهد، به قهرمانان کشور ما تهمت بزند و کشور ما را از منابع انرژی محروم کند.

ترامپ که در جمع محدودی صحبت می کرد افزود شما همه مطالب را درباره انرژی می دانید. او مخالف استفاده از سوخت های فسیلی است.بایدن تلاش می کند متمم دوم قانون اساسی کشورمان را از بین ببرد و به حق زندگی آمریکایی ها حمله می کند و تلاش دارد آزادی آمریکایی ها را با فاشیسم چپ گرای افراطی جایگزین کند.

ترامپ ضمن آنکه رقیب خود را فاشیست خواند افزود شما آنها را می شناسید. آنها چپ گراهای افراطی هستند و همه آنها فاشیست اند. بله آنها فاشیست هستند. برخی از آنها و البته نه همه آنها این گونه هستند و ما باید در این انتخابات برنده شویم. اما شما مردم مینه سوتا اجازه نخواهید داد که این موضوع روی دهد. شما برای رسیدن به ارزش های خود به پیروزی رسیدید. شهروندان ما با زندگی با ارزش خود از شهرها و حاشیه آنها دفاع خواهند کرد.آنها از کشور در برابر هرج و مرج و فساد و فروپاشی اقتصادی محافظت خواهند کرد.
ترامپ گفت آیا شما نظرسنجی های شبکه سی.ان.ان را دیده اید که در یکی از آنها میزان محبوبیت ما را 10 درصد اعلام کرده است. این قابل قبول نیست. این پذیرفتنی نیست. آنها با این اقدامات خود به جنگ ما می آیند زیرا هیچ جناحی به اندازه ما مشتاق خدمت نبوده است.
ترامپ افزود پیش از آنکه ویروس چینی به سواحل ما برسد ما بزرگترین اقتصاد را در تاریخ ایجاد کردیم و هیچ مانندی در تاریخ برای آن وجود ندارد. ما همه و از جمله چین را شکست دادیم. آنها بدترین سال را در 67 سال گذشته پشت سرگذاشتند. ما میلیاردها و میلیاردها و میلیاردها دلار از راه وضع تعرفه ها از آنها به دست آوردیم. ما از تعرفه ها به روشی درست استفاده کردیم. پیش از آن همه کشورها در جهان از ما بهره برداری می کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی