ویل اسمیت و کوین هارت در یک فیلم هم‌بازی می‌شوند


ویل اسمیت و کوین هارت در یک فیلم هم‌بازی می‌شوند

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد  به نقل از ورایتی، ویل اسمیت و کوین هارت در فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» که بازسازی فیلمی به همین نام از سال 1987 است هم بازی خواهند بود و هر 2 تهیه کنندگی فیلم را هم برعهده خواهند داشت. فیلم اصلی را جان هیوز کارگردانی کرده بود و استیو مارتین و جان کندی فقید به عنوان یک زوج بازرگان ناسازگار در آن...

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از ورایتی، ویل اسمیت و کوین هارت در فیلم «هواپیماها، قطارها و اتومبیل‌ها» که بازسازی فیلمی به همین نام از سال ۱۹۸۷ است هم بازی خواهند بود و هر ۲ تهیه کنندگی فیلم را هم برعهده خواهند داشت.

فیلم اصلی را جان هیوز کارگردانی کرده بود و استیو مارتین و جان کندی فقید به عنوان یک زوج بازرگان ناسازگار در آن بازی کرده بودند و سعی داشتند تا خانه‌ای در شیکاگو بگیرند تا جشن شکرگزاری را با وجود همه گرفتاری‌های سفر در آنجا سر کنند.

بازسازی این فیلم برداشتی مدرن از آن است و اسمیت و هارت در نقش شخصیت‌هایی ظاهر می‌شوند که با وجود سفری پر از گرفتاری تلاش دارند تا خانه‌ای را برای عزیزان خود تهیه کنند.

هر یک از این ۲ ستاره با کمپانی تولید محصولات سینمایی خود به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت دارد.” ویل اسمیت و کوین هارت در یک فیلم هم‌بازی می‌شوند”

آشر کار نویسنده سریال «بروکلین ۹۹» فیلمنامه را می‌نویسد که نخستین فیلمنامه بلند سینمایی وی خواهد بود.

جدیدترین فیلم ویل اسمیت «پسران بد برای یک عمر» بود. وی اکنون در حال تولید «پادشاه ریچارد» است که در آن در نقش پدر ونوس و سرنا ویلیامز ستارگان دنیای تنیس ظاهر می‌شود. هارت نیز با «جومانجی: سطح بعدی» دیده شد و درام «پدر» را به پایان برده که سونی قرار است آوریل ۲۰۲۱ اکران کند.

شهرت عمده ی او در کمدی با پخش اولین آلبوم کمدی او به نام کوتوله ی قد کشیده در سال ۲۰۰۸ می باشد. وی با نقش آفرینی در فیلمی کمدی به نام ” کوین هارت:به درد من بخند ” به عنوان برنده عنوان “بهترین بازیگر مرد” در مراسم BET Award سال ۲۰۱۲ انتخاب شد. وی در حال حاضر یکی از بهترین کمدین‌های جهان لقب گرفته‌است.

کوین هارت در کنار فعالیت‌ها و ایفای نقش در فیلم‌هایی که سبب مشهور شدن بیشتر او شده تاکنون چهار آلبوم نیز منتشر کرده: جداً بامزه در ۲۰۱۰، به دردم بخند در ۲۰۱۱، بزار توضیح بدم در ۲۰۱۳، حالا چی؟ در سال ۲۰۱۶.

کوین هارت کمدین سرشناس آمریکایی به این زودی‌ها قادر به ادامه فعالیت سینمایی نخواهد بود. او در طی تصادفی در سه نقطه از ستون مهره‌هایش دچار شکستگی شده‌است. ۲ مورد از این شکستگی‌ها در بخش مهره‌های سینه‌ای و یک مورد در بخش مهره‌های کمری است. این شکستگی‌ها نگرانی‌های بسیاری را موجب شده بود اما پزشکان می‌گویند که عمل‌های جراحی برای ترمیم این شکستگی‌ها موفقیت‌آمیز بوده‌است. اما نکته تاسف‌برانگیز ماجرا این است که کوین هارت را پس از تصادف به جای بیمارستان به خانه‌اش برده‌اند و آن‌جاست که متوجه حال وخیم او شده و با اورژانس تماس گرفته‌اند. در صوتی که از این تماس به دست رسانه‌ها رسیده‌است، صدای نگران همسر کوین هارت به گوش می‌رسد که اعلام می‌کند نمی‌تواند تکان بخورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مرد تهرانی از بالای پل عابر به پایین پرتاب شد / له شدن جسد او بعد از رد شدن خودرو