مذاکرات نهایی برای انتقال طارمی به پورتو


مذاکرات نهایی برای انتقال طارمی به پورتو

رقم انتقال طارمی به پورتو 6 میلیون یورو اعلام شده است .

مذاکرات نهایی برای انتقال طارمی به پورتو به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه معتبر اوژوژو پرتغال، مسئولان دو باشگاه ریوآوه و پورتو پرتغال امروز و فردا نشست‌های مهمی درباره وضعیت مهدی طارمی و پیشنهاد باشگاه پورتو برگزار می‌کنند.
این مهاجم ۲۸ ساله و ملی پوش ایرانی در فصل اخیر در ۳۷ بازی برای تیم ریوآوه ۲۱ بار گلزنی کرد و یکی از ۳ گلزن برتر و مشترک لیگانوس پرتغال بود. اوژوژو تاکید کرد به نظر نمی‌رسد مشکلی بر سر راه انتقال طارمی به وجود آید. پیش بینی می‌شود رقم انتقال تا ۶ میلیون یورو بالا برود و تا فردا تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.
مهاجم چینی در تیم دوم اسپانیول
وو لی مهاجم ۲۸ ساله و ملی پوش چینی قرارداد خود با باشگاه سقوط کرده به دسته دوم اسپانیول اسپانیا را به مدت ۴ فصل و تا ژوئن ۲۰۲۴ تمدید کرد. این در حالیست که گفته می‌شود به دنبال سقوط تیم اسپانیول، اخباری مبنی بر جدایی وی شنیده می‌شود، اما در نهایت لی تصمیم گرفت در تیم دوم کاتالونیا بماند.
لی ژانویه ۲۰۱۹ از تیم شانگ‌های سیپگ چین به اسپانیول منتقل شد و در ۶۵ بازی اسپانیول ۱۱ بار گلزنی کرده که ۲ گل وی در لیگ اروپا به ثمر رسید.
بازیکن سابق استقلال به فنرباغچه پیوست
مامه تیام مهاجم سنگالی که در تیم قاسم پاشای ترکیه عضویت دارد، با توافق با باشگاه فنرباغچه و امضای قراردادی ۳ ساله به این تیم خواهد پیوست. تیام ۲۷ ساله سابقه عضویت در تیم‌های آوه لینو و امپولی ایتالیا، زودتیرول اتریش، زولته واره خم بلژیک، پائوک یونان و عجمان امارات را دارد و در سال ۲۰۱۸ در تیم استقلال تهران عضویت داشت که در ۱۳ بازی ۱۲ بار گلزنی کرد. وی فصل قبل ۱۱ گل برای تیم فنرباغچه زد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان