عبور شمار بهبودیافتگان از کرونا درجهان از 15 میلیون نفر


عبور شمار بهبودیافتگان از کرونا درجهان از 15 میلیون نفر

برزیل با ثبت 1،365 مورد فوتی؛ آمریکا با ثبت 1،358 مورد و هند با ثبت 1،089 مورد در 24 ساعت گذشته بالاترین آمار قربانیان کرونا را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ سازمان بهداشت جهانی شمار کل مبتلایان به کرونا را ۲۲،۳۰۴،۰۹۴ نفر و شمار جان باختگان را ۷۸۴،۳۰۷ نفر و شمار بهبودیافتگان را ۱۵،۰۴۴،۶۸۲ نفر اعلام کرد.

عبور شمار بهبودیافتگان از کرونا درجهان از 15 میلیون نفر


۱۶ کشور صدر جدول شیوع ویروس کرونا درجهان

قاره آمریکا همچنان کانون اصلی شیوع کرونا در جهان اعلام شده است.
برزیل با ثبت ۱,۳۶۵ مورد فوتی؛ آمریکا با ثبت ۱,۳۵۸ مورد فوتی و هند با ثبت ۱,۰۸۹ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب در صدر جدول جهانی جان باختگان مبتلا به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.
عبور شمار بهبودیافتگان از کرونا درجهان از 15 میلیون نفر
آلمان
موسسه رابرت کخ آلمان اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور با یک هزار و ۵۱۰ نفر افزایش به ۲۲۶ هزار و ۹۱۴ نفر رسیده است. شمار فوتی‌های کرونا را در آلمان با هفت مورد افزایش ۹ هزار و ۲۴۳ نفر اعلام کرد.
ترکیه
شمار موارد شناسایی شده ابتلا به کرونا در ترکیه در مجموع به ۲۵۱ هزار و ۸۰۵ نفر رسید. ۲۳۲ هزار و ۹۱۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ترکیه بهبود یافته اند. بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت ترکیه ۵ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۴۰۶ نفر در ترکیه تحت آزمایش کرونا قرار گرفته اند. همچنین با جان باختن ۲۰ نفر دیگر از مبتلایان شمار قربانیان این بیماری در ترکیه به ۶ هزار و ۱۶ نفر رسیده است.
مکزیک
وزارت بهداشت مکزیک روز سه شنبه گزارش داد، ۵۵۰۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و همچنین ۷۵۱ نفر دیگر جان باخته اند. در همین رابطه مجموع مبتلایان در این کشور به ۵۳۱ هزار و ۲۳۹ نفر و مجموع جان باختگان به ۵۷ هزار و ۷۷۴ نفر رسید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد