هشدار جدید و ترسناک درباره پرونده ویلموتس ؛ آش را شورتر نکنید آقایان + سند


غلامرضا رفیعی ، کارشناس حقوقی ورزش گفت: در صورتی که مدرک و مستندات جدیدی در پرونده ویلموتس نداشته باشیم بهتر است که به این رأی فیفا اعتراض نکنیم. نوشته هشدار جدید و ترسناک درباره پرونده ویلموتس ؛ آش را شورتر نکنید آقایان + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار جدید و ترسناک درباره پرونده ویلموتس ؛ آش را شورتر نکنید آقایان + سند

غلامرضا رفیعی:‌ بدون مدرک جدید به رأی ویلموتس اعتراض نکنیم ؛ نباید وعده سرخرمن داد
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

هشدار جدید و ترسناک درباره پرونده ویلموتس ؛ آش را شورتر نکنید آقایان + سند

غلامرضا رفیعی ، کارشناس حقوقی ورزش گفت: در صورتی که مدرک و مستندات جدیدی در پرونده ویلموتس نداشته باشیم بهتر است که به این رأی فیفا اعتراض نکنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غلامرضا رفیعی در مورد صدور حکم سنگین علیه فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت:

‌ اگر در این پرونده مدرک و سند جدیدی نداریم بهتر است که به دادگاه عالی ورزش شکایت نکنیم و اگر قرار است وعده و حرف بزنیم اعتراض به دادگاه عالی ورزش فقط باعث افزایش هزینه‌ها و جریمه خواهد شد.

وی ادامه داد:

آنچه در این پرونده مورد نزاع و دعوا است اینکه کدام طرف قرارداد را فسخ کرده است. آنطور که کمیته تعیین وضعیت فیفا اعلام کرده فسخ‌کننده این قرارداد فدراسیون فوتبال ما بوده است و باید مبلغ قرارداد را به طور کامل بپردازیم. متأسفانه عدم تسلط به زبان انگلیسی، عدم استفاده از مشاوران حقوقی و تک‌روی‌ها در همه فدراسیون‌ها باعث می‌شود که شاهد چنین قراردادهایی باشیم.

این کارشناس حقوقی ورزش در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه ۳ تصریح کرد:

اگر مستند جدیدی در مورد پرونده ویلموتس نداریم بهتر است وعده سرخمن ندهیم و به دادگاه عالی ورزش اعتراض نکنیم اگر زیر ۵۰ درصد شانس برای برنده شدن در این پرونده نداریم بهتر است به دادگاه عالی ورزش اعتراض نکنیم. این قرارداد میراث تک‌روی‌ها است. بهتر است اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که این قرارداد را تأیید کرده‌اند جسارت و شجاعت استعفا داشته باشند.

وی با اشاره به بدهی کلان فدراسیون فوتبال گفت:

فدارسیون فوتبال ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد و چنین رسوایی و آبروریزی را رقم زده است و همچنین با این قرارداد و رای فیفا فدراسیون فوتبال تا مرز ورشکستگی خواهد رفت پ اگر این رأی اجرا نشود به کمیته انضباطی فیفا خواهد رفت و آنجا ممکن است یکی از ۷-۸ مورد مجازات برای‌مان در نظر گرفته شود و در صورت اجرا نشدن آن هم در مرجع بالاتر ممکن است فوتبال ایران تعلیق شود.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس