تصاویر عینک هوشمند هواوی Eyewear II به بیرون درز کرد


تصاویر عینک هوشمند هواوی Eyewear II به بیرون درز کرد

گجت نیوز رندرهای عینک هوشمند هواوی Eyewear II توسط یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافت. از روی تصاویر می‌توان گفت که این گجت در قیاس با نسل اول آی ویر، کوچک‌تر و احتمالا سبک‌تر شده است. هواوی در اوایل سال 2019 همزمان با گوشی های سری P30 از عینک هوشمند Eyewear رونمایی کرد؛ محصولی... نوشته تصاویر عینک هوشمند هواوی Eyewear II به بیرون...

رندرهای عینک هوشمند هواوی Eyewear II توسط یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو انتشار یافت. از روی تصاویر می‌توان گفت که این گجت در قیاس با نسل اول آی ویر، کوچک‌تر و احتمالا سبک‌تر شده است.

هواوی در اوایل سال ۲۰۱۹ همزمان با گوشی های سری P30 از عینک هوشمند Eyewear رونمایی کرد؛ محصولی که در همکاری با برند کره‌ای Gentle Monster و برای پیوند دادن فشن و فناوری تولید شده بود. حالا با گذشت بیش از یک سال، دومین نسل این گجت هم در راه است.

از رندرهای عینک هوشمند هواوی Eyewear II می‌توان به تغییر شکل قاب آن پی برد. همچنین محل قرارگیری نشانگر LED و درگاه USB-C هم تغییر پیدا کرده است.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

ناگفته نماند که عینک HUAWEI x GENTLE MONSTER Eyewear برخلاف گوشی های هوشمند و لپتاپ های کمپانی چینی، در تعداد محدودی تولید شده بود. با وجود ظاهری مشابه عینک‌های معمولی، این گجت دارای اسپیکر و میکروفون بود تا امکان برقراری تماس تلفنی و پخش موسیقی را فراهم کند.

امسال هم در مراسم رونمایی از سری هواوی پی ۴۰ ، کمپانی چینی از تداوم همکاری خود با برند فشن جنتل مانستر خبر داد؛ اما عرضه‌ی محصولات کالکشن ۲۰۲۰ را به بهار و تابستان موکول کرد. البته هنوز هیچ‌یک از آن‌ها در دسترس مشتریان قرار نگرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا