تصاویری عجیب از استخر پارتی در زادگاه کرونا


تصاویری عجیب از استخر پارتی در زادگاه کرونا

شهر ووهان چین پس از فروکش کردن شیوع ویروس کرونا، شاهد برگزاری جشن‌ها گردهمایی‌ها و بازگشت به زندگی عادی است.

صراط:
تجمعات هزاران نفری در قالب "استخر پارتی" و جشنواره "موسیقی الکترونیک" در شهر ووهان در حال برگزاری است و هیچ نشانه‌ای از نگرانی از شیوع ویروس کرونا در تصاویر منتشره از جشن‌های شهر ووهان چین دیده نمی‌شود.

به گزارش عصر ایران، این گردهمایی بزرگ بدون ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در حال است که کمتر از ۶ ماه پیش مردم ووهان بیش از ۲ ماه قرنطینه سفت و سخت را تحمل کردند و حتی اجازه خروج از خانه هایشان را هم نداشتند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داده مسئولان برگزاری جشنواره موسیقی در پارک آبی ووهان به اندازه نیمی از ظرفیت این استخر بلیت فروخته اند؛ اما همین تعداد هم با توجه به نزدن ماسک و عدم رعایت فاصله اجتماعی و جمعیت انبوه حاضر، رسانه‌های جهانی را شوکه کرده است.

شهر "ووهان" از دسامبر سال گذشته میلادی (آذر ۹۸) درگیر ویروس کرونا شد، اما سیاست دولت چین در قرنطینه کامل شهر در نهایت پس از ۲ ماه به سرکوب ویروس انجامید و از زمانی که ویروس کرونا در جهان پاندمی شد (از اسفند ماه پارسال) تب شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان به عنوان زادگاه اولیه و اصلی ویروس کرونا فروکش کرد.

برخی کاربران فضای مجازی در جهان طی روز‌های گذشته با انتشار تصاویر جشن‌ها و گردهمایی‌های شهر ووهان از دولت چین بابت آنچه که "پنهانکاری درباره شیوع ویروس کرونا" و گرفتار کردن جهان می‌خوانند، به شدت انتقاد می‌کنند.

آن‌ها می‌گویند چینی‌ها با پنهانکاری ما را درگیر کردند و حالا خودشان بی‌نگرانی و دغدغه در زادگاه شیوع ویروس کرونا "پارتی" برگزار می‌کنند.

مقامات ایالات متحده آمریکا از جمله ترامپ و وزیر خارجه او پمپئو، بار‌ها طی ماه‌های گذشته به جای ویروس کرونا یا بیماری "کووید ۱۹" از واژه "ویروس چینی" و یا "ویروس ووهان" استفاده می‌کنند؛ این اقدام آن‌ها خشم و اعتراض مقامات چینی را سبب شده و چینی‌ها این اقدام مقامات آمریکا را نژادپرستانه می‌دانند.

تصاویر زیر از برگزاری یک استخر پارتی و جشنواره موسیقی الکترونیک در پارک آبی شهر ووهان چین است.
تصاویری عجیب از استخر پارتی در زادگاه کرونا
تصاویری عجیب از استخر پارتی در زادگاه کرونا
تصاویری عجیب از استخر پارتی در زادگاه کرونا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان