صادقی: جمع قرارداد تیم سایپا اندازه دستمزد یک بازیکن لیگ برتری است


صادقی: جمع قرارداد تیم سایپا اندازه دستمزد یک بازیکن لیگ برتری است

سرمربی سایپا می‌گوید دستمزد تمام عوامل تیمش در لیگ نوزدهم به اندازه دستمزد یک بازیکن از تیم‌های لیگ برتری بوده است.

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر گفت: با آمادگی کامل به مصاف پرسپولیس می‌رویم. در این چند روز بازیکنان از نظر ذهنی و بدنی ریکاوری شدند و مطمئنم می‌توانیم روند خوبمان را بعد از تعطیلات حفظ کنیم. تیم ما با تمام توان بازی می‌کند که نتیجه مطلوب را بگیرد. بازیکنان ما جوان هستند و انگیزه بالایی دارند تا با موفقیت، آینده خوبی در فوتبال داشته باشند.

وی درباره موفقیت تیمش در هشت بازی اخیر برخلاف ابتدا فصل جاری گفت: 17 بازیکن خیلی خوب از سایپا جدا شده بودند و هر کدام در تیم‌های جدید خود ستاره هستند. جایگزین آن‌ها بازیکنان جوانی هستند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند. کدام باشگاه بازیکن 19 ساله‌ای دارد که 18 بازی 90 دقیقه‌ای در تیمش داشته باشد اما ما 10 بازیکن در این شرایط داشتیم. یک نیم‌فصل طول کشید که تیم ما پخته شود. ما از نیم‌فصل دوم و حتی قبل از تعطیلات کرونا روند خوبی داشتیم. مطمئنا هر چه بیشتر بگذرد تیم ما بهتر می‌شود و در سال‌های آینده هم بهتر از این عمل می‌کنیم. ما پیش از شیوع کرونا هم باختی نداشتیم و بازیکنان ما با تمام توان بازی می‌کنند و این اتفاق موجب امیدواری ما برای آینده است.

سرمربی سایپا درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر اینکه شاید بازیکنانش انگیزه لازم برای این بازی را نداشته باشند، گفت: البته من فوتبال را مرگ و زندگی نمی‌بینم. مسائل خیلی مهمتر از این است. بازیکنان ما جوان هستند و برای آینده خودشان خیلی تمرین و تلاش می‌کنند که این موضوع کار ما را ساده می‌کند. البته پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان صاحب نامی دارد. می‌دانیم که بازی کردن مقابل چنین بازیکنانی سخت است. آن ها نیازی به تمجید من ندارند. می‌دانیم که باید کاملا تمرکز کنیم و تمام توان خود را مانند بازی‌های قبل بگذاریم.

صادقی درباره رقابت هفت تیم برای فرار از سقوط و پیش بینی تیمی که راهی لیگ دسته یک می‌شود، اظهار کرد: نمی‌توانیم پیش بینی کنیم چرا که همه بازی‌ها سخت است. فکر می‌کنم تیمی که تمرکز خود را حفظ کند و تمام توانش را بگذارد، موفق می‌شود. آرزوی من این است که بازیکنان ما مانند بازی‌های قبل تمام انرژی خود را بگذارند و مطمئنم که خدا هم کمک‌مان می‌کند که نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی سایپا معتقد است با انتخاب بازیکنان جوان برای نخستین فصل مربیگری خود در لیگ برتر ریسک بزرگی کرده است. او در این باره گفت: ما تیم جوانی را راهی مسابقات کردیم. شاید من برای اولین سال ریسک بزرگی کردم. کما اینکه خیلی از مربیان و بازیکنان باتجربه گفتند این کار را نکنم اما اعتقادم این است که باید این مسیر را می‌رفتیم. سال‌های آینده همه متوجه می‌شوند که ما چه کاری کردیم.

او به طولانی شدن این فصل اشاره کرد و افزود: امسال خیلی طول کشید. 14 ماه رفتیم و آمدیم. بعضی مواقع چالش‌هایی داشتیم اما از همه تشکر می‌کنم. تیم ما نشان داد در فوتبالی که خیلی ها رقم آنچنانی می‌گیرند، سایپا به عنوان کم هزینه‌ترین تیم لیگ چه عملکردی داشت.

صادقی اذعان کرد: ای کاش رسانه‌ها ببینند کل تیم سایپا اعم از بازیکنان و کادرفنی رقم قراردادشان جمعا چقدر شده و یک بازیکن در یک تیم چقدر گرفته است چرا که رقم قرارداد کل تیم ما کمتر از دستمزد یک بازیکن است. فکر می‌کنم کار بزرگی بود که سایپا انجام داد و از من حمایت کردند. از خدا می‌خواهم این کارمان دیده شود و بتوانیم در لیگ ادامه دهیم. مطمئنم بازیکنانم این شرایط را درک کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا