ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟


ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟

چالش اینستاگرامی صدف بیوتی این روزها جنجالی را در شبکه های مجازی به راه انداخته است.

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟

به گزارش راهبرد معاصر چالش اینستاگرامی صدف بیوتی بلاگر معروف ایرانی در حوزه آرایش و زیبایی جنجال تازه ای در فضای مجازی به راه انداخته است. صدف بیوتی از فالوورهای خود خواسته است شرکت کنند که در آن باید برای خانواده خود یا فردی داستان سرایی و دورغ پردازی کنند و به بدون این که آنها متوجه شوند از آنها فیلم بگیرند و برای او بفرستند. او این فیلم ها را در صفحه خود به نمایش گذاشته و الا این فلیم ها و واکنش های مردم نسبت به موضوعاتی که به آنها پرداخته شده جنجالی تازه ای در فضای مجازی به راه انداخته است.

در یکی از این فیلم ها گویا یک زن به همسر خود گفته است که می خواهد با دوستانش به تنهایی و به صورت مجردی به مسافرت برود که با واکنش بد همسر خود مواجه شده است. این ویدئو و فیلم هایی از این دست سبب شده تا بسیاری در فضای مجازی به حمایت از حقوق زنان برخاسته و برخی دیگر از شرایط زنان ایرانی سخن بگویند. صدف بیوتی در حال حاضر نزدیک به 3 میلیون نفر فلوور دارد.

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟

بیوگرافی صدف بیوتی

صدف به پیشنهاد مادرش، رشته شیمی را برای تحصیل انتخاب کرد تا بتواند به پشتوانه اطلاعاتی که در این رشته کسب می‌کند، کارخانه لوازم آرایشی تاسیس کند.

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟

اما بعد از مدتی تغییر نظر داد ودر رشته پرستاری شروع به تحصیل کرد. اما همان‌ گونه علاقه خود را نسبت به آرایش و زیبایی، و همچنین شهرت و محبوبیت از دست نداد.

ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟ماجرای چالش اینستاگرامی صدف بیوتی چه بود؟

صدف بیوتی یا صدف مسائلی یکی از شاخ های‌ مجازی است که در حوزه آرایشی و بهداشتی در فضای مجازی فعالیت میکند.

در پیج اینستاگرام خود ؛ خودآرایی و نکات آرایشی و ماسک های‌ صورت را آموزش میدهد. در اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ صفحه اینستاگرام خودرا ساخت ودر مرداد ماه ۹۵ شروع به تولید محتوا برای این پیج نمود.

وی به دلیل محتوا های‌ کاربردی اش خیلی مورد علاقه خانمها واقع شده است ودر پیج خود آرایش و خودآرایی رابه خانمها آموزش میدهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی