تارتار: بازیکنانم فردا در فوتبال کشور روز خوبی را رقم می‌زنند


تارتار: بازیکنانم فردا در فوتبال کشور روز خوبی را رقم می‌زنند

بانک ورزش - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانم فردا مقابل پارس جنوبی جم روز خوبی را در فوتبال کشور رقم می‌زنند. به گزارش بانک ورزش،...

بانک ورزش - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانم فردا مقابل پارس جنوبی جم روز خوبی را در فوتبال کشور رقم می‌زنند.

به گزارش بانک ورزش، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: روز عکاس را خدمت عکاسان شهرمان و تمام عکاسان کشورمان تبریک می‌گویم. تشکر ویژه می‌کنم از بازیکنانم با توجه به اینکه چک‌هایی که قرار بود پاس شود پاس نشد بعد از هفت هشت ماه انتظار و تصمیم داشتند تمرینات را انجام ندهند به احترام هواداران و تیم‌های در حال سقوط برگشتند و به تمرینات و می‌خواهند جوانمردانه بازی کنند. من به نمایندگی از باشگاه از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم. بازیکنانم فردا در فوتبال کشور روز خوبی را رقم می‌زنند.

یک طرف بازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم است. من خودم خاطرات خوبی از این شهر دارم سه سال از دوران مربیگری‌ام در آن شهر بودم و نتایج خوبی را با آن تیم کسب کردیم. یک طرف قضیه تیم نفت مسجدسلیمان است و تیم ما هم برای اینکه پیروز از میدان بیرون بیاید باید با همان دیدگاه وارد بازی شود. اگر انگیزه‌مان از تیم مقابل کمتر‌باشد قطعا دچار مشکل می‌شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار