رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت جدی اهر گرفته شود


رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت جدی اهر گرفته شود

فرماندار اهر با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت این شهرستان، گفت: جایگاه‌های سوخت از مکان‌های پرتردد و حساس بوده و محل مستعدی در راستای انتقال بیماری کرونا از طریق جمع آوری وجه نقد و استفاده از دستگاه‌های مربوطه است.

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان اهر بر ضرورت توجه به فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در مراکز پرتردد و سربسته تاکید کرد و افزود: تجمع و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از عوامل مهم انتقال کرونا است.

وی از تشکیل اکیپ‌های نظارتی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری هیأت‌های عزاداری در مناطق شهری و روستایی اهر خبر داد و گفت: عزاداری‌های محرم نباید باعث خدشه دار کردن دستگاه اباعبدالله الحسین (ع) و سلامتی مردم شود.

وی در ادامه بر ترویج پویش "نذر ماسک" در ایام کرونا و به ویژه ماه محرم و صفر در بین مردم و هیات‌های عزاداری تاکید کرد و افزود: در روزهای کرونایی، سلامتی مردم خط قرمز ما بوده و عزاداری‌ها باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی برگزار شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در ادامه این جلسه از برگزاری رزمایشی در قالب پدافند زیستی به منظور تعامل و هم‌افزایی بیشتر با ادارات با محوریت این سپاه خبر داد و گفت: این رزمایش که در نقاط پرتردد و شلوغ شهر اهر برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار موسی صفی افزود: در قالب این رزمایش، به صورت نمادین تذکراتی از طرف اتاق اصناف و بسیج اصناف برای کاسبان بازار، پاساژها و سایر کسبه ارائه شده و ماسک‌ توزیع می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق