جواد هاشمی:‌ تلویزیون فیلم 5 میلیاردی‌ام را 130 میلیون خرید!


جواد هاشمی:‌ تلویزیون فیلم 5 میلیاردی‌ام را 130 میلیون خرید!

مهر نوشت: سیدجواد هاشمی با ابراز نارضایتی از تجربه اکران آنلاین فیلم‌هایش، به دلیل خسارت ناشی از دانلودهای غیرقانونی، از مبلغ پرداختی از سوی تلویزیون بابت خرید حق پخش «پیشونی سفید3» نیز انتقاد کرد.

سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره فعالیت‌های سینمایی خود گفت: هرچند می‌خواستم اکران «تورنادو» در سینماها ادامه داشته باشند، اما آن را به صورت آنلاین اکران کردم و متاسفانه نتیجه مثبتی از این کار نگرفتم، در واقع این کار برای من خروجی خوبی نداشت چرا که دانلود غیرقانونی برای این فیلم سینمایی بسیار زیاد بود و همین مساله به فروش فیلم در اکران آنلاین ضربه زد.

وی ادامه داد: در نهایت دانلود غیرقانونی «تورنادو» بیشتر از اکران آنلاین جواب داد، «پیشونی سفید ۳» هم بیش از ۲۰۰ هزار دانلود غیرقانونی داشت و این رقم، عدد بالایی است، من از پدر و مادرها این گلایه را دارم که به راحتی هم به بچه‌ها آموزش غلط می‌دهند و هم به آنها دانلود غیرقانونی را یک سرقت فرهنگی به حساب می‌آید، یاد می‌دهند. علاوه‌ بر آن پدر و مادرها می‌گویند فیلم‌های مورد علاقه را در سینما ببینیم اما تا نوبت بچه‌ها می‌شود، تصمیم می‌گیرند که از دانلود غیرقانونی استفاده کنند.

جواد هاشمی:‌ تلویزیون فیلم 5 میلیاردی‌ام را 130 میلیون خرید!

هاشمی گفت: در چنین شرایطی که از هیچ کجا حمایتی دریافت نمی‌کنیم حیات سینمای کودک چگونه می‌تواند ادامه پیدا کرده و نفس بکشد، متاسفانه هیچکس توجهی به این شرایط نمی‌کند. به عنوان یک کارگردان و تهیه‌کننده سینمای کودک از شرایط فعلی خسته شده‌ام چرا که بدهکاری‌های من برای ساخت فیلم‌ها زیاد شده است و تنها چیزی که از تولید فیلم کودک به من می‌رسد رضایت و لذت مخاطب از دیدن این فیلم‌ها است که البته برای من بسیار مهم است.

وی با اشاره به خرید «پیشونی سفید ۳» توسط تلویزیون توضیح داد: تلویزیون در حال حاضر «پیشونی سفید ۳» را با ۱۳۰ میلیون تومان خریداری کرده است که این مبلغ حتی دستمزد یک بازیگر این فیلم نیست، اگر می‌خواستم با وضعیت اقتصادی فعلی «پیشونی سفید ۳» را بسازم باید ۵ میلیارد تومان هزینه می‌کردم آن وقت تلویزیون برای خرید حق پخش این فیلم فقط ۱۳۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1423638

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا