آمادگی کامل پلیس غرب استان تهران


آمادگی کامل پلیس غرب استان تهران

فرمانده انتظامی استان با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم الحرام در اطلاعیه ای بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این ایام توسط عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد و گفت: ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی با تلاش بی وقفه، سعی خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری بیفزایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سردار " محسن خانچرلی" با اشاره به برپایی مراسمات عزاداری ، سینه زنی و زنجیرزنی در تکایا و حسینیه های این استان، اظهار داشت: پلیس، با یاد و نام شهدا و امام عظیم الشان "رضوان الله تعالی علیه" در راستای منویات رهبر معظم انقلاب "مدظله العالی" با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضمن گرامی داشت حماسه عظیم و با شکوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار در راستای حفظ تامین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه حاضر بوده و از مشارکت و همراهی هیئت مذهبی و آحاد مردم عزادار استقبال می نماید.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در شرایط موجود نیروی انتظامی در راستای برگزاری مراسم اقامه عزای حسینی"علیه السلام" ضمن عرض تسلیت ایام حزن و اندوه اهل البیت (علیهم السلام) با همدلی و همراهی عزاداران محترم و گرانقدر، اعلام می دارد:

- نیروی انتظامی که خود را سرباز مکتب حیات بخش حضرت امام حسین "علیه السلام" می داند با عشق و انگیزه الهی تلاش خواهد کرد، برنامه های تدارک دیده شده توسط مساجد، هیئت های مذهبی ان شا ء الله در فضای امن و آرام برگزار شود.

- برابر سنوات گذشته تمهیدات لازم برای تامین امنیت این مراسم در جای جای کشور فراهم شده است و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح های ترافیکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به جد در دستور کار قرار دارد.

- مسئولیت نظم بخشی داخل مراسم به عهده "همیاران محرم پلیس" است که اعضای آن داوطلبانه، مردمی و آموزش دیده می باشند.

- حفظ امنیت عمومی، جلوگیری از هرگونه بی نظمی، سد معبر های اطراف مراسم، مقابله با هرگونه ناامنی و اقدام مخل امنیت از مهم ترین وظایفی است که فرماندهی انتظامی استان ها، شهرستان ها و واحدهای پلیس با همکاری سایر دستگاه ها مسئولیت تحقق آن را بر عهده دارند.

- پلیس فتا با نظارت بر فضای مجازی، نسبت به برهم زنندگان آرامش عمومی در شبکه های اجتماعی که با انتشار اخبار کذب و گمراه کننده باعث نگرانی در جامعه می شوند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

- مرکز فوریت های 110 پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

انتظار داریم عموم مردم عزیز در تعظیم شعائر و عزاداری ها شئون اسلامی را در کنار عمل به توصیه های بهداشتی دقیقا رعایت کرده و برای تحقق آن، تامین کنندگان امنیت خود را یاری نمایند.

سردار خانچرلی در پایان جهت هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم عزاداری سالار شهیدان از مسئولان هیئت های عزاداری و همچنین شهروندان درخواست کرد به منظور ارائه خدمات انتظامی مطلوب به عزاداران حسینی با پلیس همکاری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | جاری شدن سیل در بهاباد یزد