برگزاری مسابقه عکس «هر خانه، یک میعادگاه شیرخوارگان حسینی» در زنجان


برگزاری مسابقه عکس «هر خانه، یک میعادگاه شیرخوارگان حسینی» در زنجان

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر در زنجان از برگزاری مسابقه فلیم و عکس «هر خانه، یک میعادگاه شیرخوارگان حسینی» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را اول تا هفتم محرم ارسال کنند.

برگزاری مسابقه عکس «هر خانه، یک میعادگاه شیرخوارگان حسینی» در زنجانداود خدایی، مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر در زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال با توجه به درگیری دنیا به ویروس منحوس کرونا امکان برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم به شیوه سال‌های گذشته وجود ندارد و با ابتکار جدیدی این روز یادآوری می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در هجدهمین سال برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی همه مردم و ماردان سربازان مهدوی در خانه‌ها دست توسل به ضریح گهواره مسیح حسین می‌زنند و دست به دعا می‌شوند تا خداوند به پاکی شیرخوارگان زمین را از ناامنی نجات دهد.

این مسئول ادامه داد: مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه 31 مردادماه از ساعت 10 تا 11 صبح به شکل زنده از شبکه‌های سیما و استانی پخش می‌شود و در آن برنامه‌هایی مانند نذرنامه‌خوانی پیش‌بینی شده است.

خدایی همچنین از برگزاری مسابقه فیلم و عکس «هر خانه، یک میعادگاه شیرخوارگان حسینی» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند یک فیلم 60 ثانیه‌ای از مراسم شیرخوارگان در منزل خود با گوشی تلفن همراه به شکل افقی تهیه و همچنین 6 عکس با مشخصات نوزاد خود را به ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه به 6 اثر برگزیده جوایزی تعلق می‌گیرد، بیان کرد: آماده‌سازی نوزاد با لباس متحدالشکل، قرائت نذرنامه و نصب پرچم بر سردرب منازل از موضوعات این مسابقه است و علاقه‌مندان باید فیلم و عکس‌های خود را از اول تا هفتم محرم ارسال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها