عکس ؛ یک قاب زیبا ؛ لحظه پر احساس جشن قهرمانی


محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مراسم جشن قهرمانی این باشگاه در لیگ دسته اول لحظات احساس برانگیزی را برای هواداران رفسنجانی خلق کرد. نوشته عکس ؛ یک قاب زیبا ؛ لحظه پر احساس جشن قهرمانی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ یک قاب زیبا ؛ لحظه پر احساس جشن قهرمانی

محمد ربیعی صعود را به مادر تقدیم کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۵
عکس ؛ یک قاب زیبا ؛ لحظه پر احساس جشن قهرمانی

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مراسم جشن قهرمانی این باشگاه در لیگ دسته اول لحظات احساس برانگیزی را برای هواداران رفسنجانی خلق کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این جشن که ۲۴ ساعت بعد از آخرین بازی تیم فوتبال رفسنجانی‌ها مقابل بادران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید برگزار شد، ربیعی که در نقش جشن محوری داشت، در پایان مراسم روی سن آمد و در حالی‌که جایزه شهروندی افتخاری این شهر را از نماینده شهردار دریافت کرده بود، صعود تیمش را به مادر درگذشته‌اش تقدیم کرد. محمد ربیعی که سال گذشته با این ضایعه مواجه شده و مادر او به دلیل بیماری سرطان جان به جان آفرین تسلیم کرده، درباره تقدیم این قهرمانی به مادرش گفت:

جای او از همه خالی‌تر است، زمانی که من این همه سال درگیر مسابقات، تمرینات و سفرها بودم موفق نشدم خیلی در کنارش باشم و حالا که قهرمان شدم، جای او را خالی‌تر از همیشه در کنار خودم حس می‌کنم.

پدر محمد ربیعی در مراسم جشن قهرمانی حضور فعالی داشت و حتی برای سخنرانی روی سن رفت؛ ربیعی به همراه برادرش دو عضو کادرفنی تیم مس رفسنجان هستند که خود را برای حضور در رقابت‌های فصل آینده آماده خواهد کرد.

عکس ؛ یک قاب زیبا ؛ لحظه پر احساس جشن قهرمانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار