نصرالله: اسراییل بزرگترین تهدید خاورمیانه است


نصرالله: اسراییل بزرگترین تهدید خاورمیانه است

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی خود رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای منطقه معرفی کرد.

نصرالله: اسراییل بزرگترین تهدید خاورمیانه است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت آغاز محرم الحرام اقدام به ایراد سخنرانی کرد.

نصرالله در آغاز سخنرانی خود شروع ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر را به همه مسلمانان و آزادگان جهان تسلیت گفت. وی با اشاره به مسائل منطقه ای گفت: مهمترین تهدید امروز در منطقه ما وجود رژیم اشغالگر صهیونیستی است. اگر می خواهید با دشمن صهیونیستی مقابله کنید باید تاریخ فلسطین و متجاوزانی که به فلسطین امدند را بشناسید. هنگامی که به تاریخ آمریکا بازمی گردیم متوجه می شویم که مهاجران اقدام به شهرک سازی در آن کشور کردند و جنایت بزرگی را علیه ساکنان اصلی آنجا مرتکب شدند. امریکا یک دولت عمیقا نژاد پرست و متوحش است.

دبیر کل حزب الله افزود: امریکا خود را در پس رسانه های دروغ پرداز، جعلی و سیاست های گمراه کننده پنهان کرده است. با درک درست گذشته و تاریخ آمریکا به ماهیت آن پی خواهیم برد و متوجه می شویم که با آن چگونه باید برخورد کنیم. وقتی تاریخ را درست بخوانیم آمال و آرزویمان صحیح و دلبستگی هایمان واقعی خواهد بود. نمی توان بین آمریکا و اسرائیل از نظر ماهیت وجودی تفاوت قائل شد.

سید مقاومت خاطر نشان کرد: جهل به تاریخ در نزاع با دشمن صهیونیستی یا امپریالیسم آمریکا، خوانش و انتظارات ما از برخی کشورها را تبدیل به سراب خواهد کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»