جدیدترین محصول رام با ظاهری بسیار زیبا+تصاویر


رام 1500 TRX از ظاهری منحصر به فرد برخوردار است که رانندگی با آن هیجان انگیز و خارق العاده‌ است.

به گزاش موبوایران، سال گذشته، رام برنامه‌های خود را برای قرار دادن ۱۵۰۰ Rebel TRX در برخی مقاطع در سال ۲۰۲۰ تأیید کرد. این مدل قرار بود در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۲۰ رونمایی شود، اما این رویداد به دلیل همه گیر شدن کروناویروس لغو شده است.

در سال ۲۰۱۶، رام مفهوم Rebel TRX را نشان داد، یک طراحی که شامل Hellcat فوق العاده V۸ اخیراً معرفی شده و سیستم تعلیق به روز شده است. این شرکت از تأیید اینکه می‌تواند رقیب فورد F-۱۵۰ Raptor با الهام از این مفهوم ساخته شود، متوقف شد، اما با این وجود چهار سال بعد در اینجا شاهد افشای مدل ۲۰۲۱ Ram ۱۵۰۰ TRX هستیم.

جدیدترین محصول رام با ظاهری بسیار زیبا+تصاویر

بر اساس وانت نیم تن فعلی شرکت، TRX یک لیست طولانی از به روزرسانی‌های مکانیکی و آرایشی را دریافت می‌کند که در نهایت رام را به رقیبی پر سرعت و قانونی مشروط به فورد رپتور بدون مشکل تبدیل می‌کند. فروش این خودرو اوایل سال آینده با ۶۹۹۹۵ دلار شروع می‌شود.

جدیدترین محصول رام با ظاهری بسیار زیبا+تصاویر

رام TRX ۲۰۲۱ را "شکارچی آپیک جهان کامیون ها" می‌نامد و با توجه به سختی‌های کامیون، استدلال با آن ابر دشوار است. Hellcat ۶.۲ لیتری V۸ FCA می‌تواند بدنه روی بدنه TRX حرکت کند، که دارای ۷۰۲ اسب بخار قدرت (۵۲۳ کیلووات) و ۶۵۰ پوند فوت (۸۸۱ نیوتون متر) در این برنامه است. این باعث می‌شود که کم قدرت‌ترین عضو خانواده Hellcat باشد.

رام در چهار سال پیش یک Hellcat را وارد نکرد تا اینکه آن را به بهترین شکل وارد کرد. مهندسین از قاب استاندارد وانت ۱۵۰۰ برای TRX استفاده و آن را با فولاد با استحکام بالاتر و ریل‌های ضخیم‌تر تولید کردند. این شرکت ادعا می‌کند که این قاب بیش از ۲۵ درصد از پایه ۱۵۰۰ حمل می‌کند و به TRX مقاومت و استحکام بیشتری می‌بخشد.

جدیدترین محصول رام با ظاهری بسیار زیبا+تصاویر

یک گیربکس هشت سرعته ZF با کارایی بالا، مشترک با Jeep Grand Cherokee Trackhawk، قدرت Hellcat را از طریق یک سیستم چهار چرخه پاره وقت به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

تولید رام ۱۵۰۰ TRX جدید با قیمت ۶۹.۹۹۵ دلار به علاوه هزینه مقصد ۱۶۹۵ دلار آغاز می‌شود. این شرکت همچنین ۷۰۲ واحدی محدود از TRX Launch Edition را ارائه می‌دهد که کاملاً مجهز به چرخ‌های دارای مهره مجهز، بلندگو صوتی ۱۹ Harman Kardon، سقف پانوراما و رنگ منحصر به فرد Anvil Grey - یک نوار ورزشی سوار بر تختخواب است و تایر‌های یدکی که در اینجا مشاهده می‌کنید احتمالاً لوازم جانبی موپار هستند. این خودرو احتمالاً گرانترین نوع رام ۱۵۰۰ پیشنهاد شده است.

علاوه بر ۷۰۲ اسب بخار Hellcat V۸ و ۶۵۰ اسب بخار قدرت، رام TRX دارای یک هوای دوطرفه است که نیمی از آن از طریق یک هوای قوچ موجود در داخل مشبک و نیمی دیگر از طریق یک قلاب عملیاتی بزرگ هود بهره می‌برد. این شرکت می‌گوید که این هیولا خارج از جاده فقط در ۴.۵ ثانیه و ۱۰۰ مایل در ساعت در ۱۰.۵ ثانیه می‌تواند به ۶۰ مایل در ساعت برسد.

جدیدترین محصول رام با ظاهری بسیار زیبا+تصاویر

این لاستیک‌ها منحصراً برای رام TRX ساخته شده اند. لاستیک Goodyear Wrangler Territory که در زیر وانت با کارایی بالا یافت می‌شود عملکرد خارق العاده‌ای را در زمین‌های مرطوب، گرد و غبار و گل آلود ایجاد می‌کند. این لاستیک‌های ۱۳ اینچی همچنین باید شناور زیادی را در ماسه و برف ایجاد کنند و به TRX کمک می‌کند تا در غبار غوطه وری در آن باقی بماند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 12.0 هزار بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 42.3 هزار آیا دلار و طلا در روزهای آینده دوباره گران میشود؟ | 16.6 هزار جدیدترین قیمت ال نود در بازار | 26.2 هزار ویتامین C در این ۱۲ غذا قوی‌تر از پرتقال | 11.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا