لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2020-2021 قرعه‌کشی شد


لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2020-2021 قرعه‌کشی شد

لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2020-2021 امروز 31 مرداد در کشور لوگزامبورگ قرعه‌کشی...

اختصاصی طرفداری - بر اساس اعلام سایت رسمی کنفدراسیون والیبال اروپا لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل آینده با حضور 20 تیم در 5 گروه 4 تیمی برگزار خواهد شد و در پایان دور مقدماتی تیمهای اول گروه به همراه سه تیم برتر دوم گروه‌ها جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب خواهند کرد.

لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل گذشته در حالی که وارد مرحله یک چهارم نهایی شده بود به دلیل شیوع همه‌گیری جهانی کووید 19 نیمه‌کاره ماند. تیم لوبه از کشور ایتالیا به دلیل قهرمانی در فصل 2018-2019 مدافع عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. باشگاه منحل شده زسکا مسکو روسیه با 13 عنوان قهرمانی که همه آنها زیر پرچم اتحاد جماهیر شوروی به دست آمده‌اند پرافتخارترین تیم مسابقات است. بر اساس برنامه کنفدراسیون والیبال اروپا فصل جدید این مسابقات بعد از برگزاری مراحل مقدماتی از نیمه دوم ماه نوامبر یعنی حدودا 80 روز دیگر آغاز خواهد شد.

لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2020-2021 قرعه‌کشی شد

گروه A گروه B گروه C گروه D گروه E
زاکسا کنژیژن کوژله
(لهستان)
کوچینه لوبه چیویتانووا
(ایتالیا)
زنیت کازان
(روسیه)
لئو شوز مودنا
(ایتالیا)
لوکوموتیو نووسیبیرسک
(روسیه)
فنرباحچه استانبول
(ترکیه)
آرکاس ازمیر
(ترکیه)
برلین ریسایکلینگ
(آلمان)
وروا ورشو اورلن پالیوا
(لهستان)
فردریکسهافن
(آلمان)
لیندمانس آلست
(بلژیک)
تور وی بی
(فرانسه)
ای سی اچ لوبلیانا
(اسلوونی)
کناک روسلار
(بلژیک)
کارلووارسکو
(جمهوری چک)
اسکرا بلخاتوف
(لهستان)
سیر سیکوما پروجا
(ایتالیا)
برنده دور مقدماتی
گروه G
کوزباس کمروو
(روسیه)
برنده دور مقدماتی
گروه H
در مرحله مقدماتی این مسابقات که از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد 18 تیم برای دو سهمیه باقیمانده تلاش خواهند کرد، در قسمت بالای جدول تیم یاسترزبسکی ونگل از لهستان شانس به مراتب بیشتری نسبت به سایر حریفان برای صعود به مرحله گروهی برخوردار است، در قسمت پایین جدول هم دو تیم مدعی ایتاس ترنتینو از ایتالیا و دینامو مسکو از روسیه قرار دارند که حداکثر یکی از این دو تیم به جدول اصلی صعود خواهد کرد. 18 تیم حاضر در این مرحله ابتدا در 6 گروه سه تیمی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و 6 تیم اول هر گروه در مرحله نهایی در دو گروه سه تیمی رقابت خواهند کرد که در نهایت تیم اول هر گروه در این مرحله به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.
لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2020-2021 قرعه‌کشی شدقرعه‌کشی دور مقدماتی، 9 تیم بالا برای یک سهمیه و 9 تیم دیگر هم برای سهمیه دیگر رقابت خواهند کرد

لازم به توضیح است که از بین بازیکنان ایرانی میلاد عبادی‌پور همانند سالیان اخیر در ترکیب تیم اسکرا بلخاتوف لهستان حاضر است و امیرحسین توخته هم به عضویت باشگاه ACH لوبلیانا اسلوونی آمده است. ضمن اینکه امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی دو ملی‌پوش دیگر کشورمان هم در عضویت باشگاه گرینیارد ماسیک بلژیک قرار دارند که در دور مقدماتی مسابقات کار بسیار دشواری برای عبور از سد تیمهای ترنتینو ایتالیا و دینامو مسکو روسیه و صعود به جدول اصلی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06