سرنوشت عجیب 2 دختر گمشده در جنوب تهران + عکس ها


سرنوشت عجیب 2 دختر گمشده در جنوب تهران + عکس ها

حوادث رکنا: 2 دختر بچه که حدود یک ماه قبل هنگام بازی در کوچه گم شده بودند در بهزیستی پیدا شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ مجید محمدی، رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در تشریح این ماجرا گفت: روز ۱۳ تیر سال‌جاری گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد مبنی بر اینکه دو دختر ۱۰ و ۵ ساله که دارای نسبت فامیلی بودند در شهرستان ورامین برای بازی به کوچه رفته بودند اما پس از گذشت چند ساعت بازی وقتی دیگر به خانه برنگشتند خانواده شان نگران شده و دریافتند هردو بچه گم شده‌اند. با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.مأموران با بررسی تخصصی موقعیت گم شدن این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین‌های مداربسته پی بردند که آنها مسافت ۳ کیلومتری را پیاده طی کرده و سپس سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده‌اند که راننده این خودرو برای کمک، آنها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده است.

سرهنگ محمدی ادامه داد: با تلاش پلیس این دوکودک بعد از گذشت ۴۱ روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود، پیدا شدند.

رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران به والدین توصیه کرد: هنگامی که کودکان آنها از منزل خارج می‌شوند هرگز از آنها غفلت نکرده و همچنین به کودکان خود آموزش دهند در این گونه مواقع حتماً از پلیس کمک بخواهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی