دلیل صادرنشدن مجوز فیلم‌برداری «گشت ارشاد 3» در مشهد چه بود؟


دلیل صادرنشدن مجوز فیلم‌برداری «گشت ارشاد 3» در مشهد چه بود؟

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، با اشاره به بخشی از داستان فیلم «گشت ارشاد 3» از دلیل صادرنشدن مجوز فیلم‌برداری این فیلم در مشهد خبر داد.

شهرآرنیوز - بهمن بابازارده، خبرنگار حوزه موسیقی، درباره حرف و حدیث‌های فیلم‌برداری «گشت ارشاد ۳» در مشهد گفته است: «اجازه فیلم‌برداری به «گشت ارشاد ۳» در مشهد به دلیل پرداختن طنز فیلم به موضوع «ممنوعیت کنسرت در مشهد» داده نشد.»



درحالی که قرار بود بخشی از فیلم «گشت ارشاد ۳» در مشهد فیلم‌برداری شود، سعید سهیلی چند روز پیش با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش از برخی مسئولین این شهر گلایه کرد و گفت پشت دستش را داغ می‌کند که دیگر در شهر خودش فیلم بسازد. هرچند در آن زمان مشخص نشد دلیل این گله و گلایه چیست و حتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اعلام کرد سهیلی برای ساخت گشت ارشاد ۳ در مشهد تقاضای مجوز نکرده است، اما انگار واقعا موضوع مربوط به صدور مجوز برای فیلم‌برداری این فیلم در مشهد مطرح بوده است.
بیشتر بخوانید:


امروز (۱ شهریور) که فیلم‌برداری «گشت ارشاد ۳» در تهران به پایان رسید، بهمن بابازاده از دلیل صادرنشدن مجوز فیلم‌برداری این فیلم در مشهد خبر داد. بخشی از داستان فیلم سعید سهیلی همه چیز را درباره حاشیه‌های مبهم آخرین ساخته او مشخص می‌کند:


بهنام بانی خواننده بدصدایی است که می‌خواهد در مشهد کنسرت برگزار کند و سر نترسی هم دارد. قصه و روایتی جالب و پر از متلک‌ها و شوخی‌ها درباره موسیقی در مشهد.
بیشتر بخوانید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد