سامانه 2500؛ راه ارتباطی با صندوق بازنشستگی کشوری


مرکز جامع ارتباط با ذی نفعان (SRM) و مرکز نوآوری صبا، دو مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری امروز با حضور وزیر تعاون افتتاح شد.

سامانه 2500؛ راه ارتباطی با صندوق بازنشستگی کشوریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز ارتباط با بازنشستگان و مرکز نوآوری صبا از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری راه‌اندازی شده است و از این پس بازنشستگان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۲۵۰۰ به صورت شبانه‌روزی و در همه روز‌های هفته با این مرکز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: این مرکز ارتباط با بازنشستگان هم از طریق تلفن، پیامک، از طریق اینترنت و وب‌سایت به نشانی صبا SRM راه‌اندازی شده و به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی بازنشستگان خواهد بود.
وی افزود: در این مرکز ۱۱۰۰ ایستگاه، ۱۱۸۱ اپراتور در نظر گرفته شده و ۱۲۸ سرشماره به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تماس در کشور راه‌اندازی شده است که همزمان می‌تواند به ۷۰۰ تماس پاسخگو باشد.
از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir همه خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آن‌ها همچون طرح‌های رفاهی، وام‌های ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و ... ارائه خواهد شد.
مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپ‌ها و همه فعالان این حوزه می‌توانند از این طریق طرح‌های نوآورانه خود را در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل