قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021


قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021

تویوتا تاکوما که حداقل با 33 پیکربندی متنوع در دسترس است وارد مدل سال 2021 خود شده است. این خودرو به مدت 15 سال پیاپی پرفروش‌ترین خودروی کلاس بسیار رقابتی پیکاپ های میان سایز بوده است. تویوتا که به دنبال بهبود هرچه بیشتر آمار فروش این خودرو است اقدام به معرفی نسخه سفارشی تریل ادیشن … The post قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021 appeared first...

تویوتا تاکوما که حداقل با ۳۳ پیکربندی متنوع در دسترس است وارد مدل سال ۲۰۲۱ خود شده است. این خودرو به مدت ۱۵ سال پیاپی پرفروش‌ترین خودروی کلاس بسیار رقابتی پیکاپ های میان سایز بوده است. تویوتا که به دنبال بهبود هرچه بیشتر آمار فروش این خودرو است اقدام به معرفی نسخه سفارشی تریل ادیشن کرده است.

قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021

این خودرو که اولین بار در نمایشگاه شیکاگو رونمایی شده بود قیمت ۳۴,۰۰۵ دلاری در نسخه تک دیفرانسیل و قیمت ۳۷,۰۸۰ دلاری در مدل چهار چرخ محرک دارد.

قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021

البته این تنها تغییر خانواده تاکوما ۲۰۲۱ نیست زیرا مدل نایت شید ادیشن نیز در نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل قابل انتخاب است. همان‌گونه که از نام این پیکاپ برمی‌آید تاکوما نایت شید ادیشن دارای عناصر مشکی‌رنگ در بدنه و کابین بوده و قیمت نسخه‌های تک و دو دیفرانسیل آن به ترتیب ۳۹,۹۰۵ و ۴۲,۹۸۰ دلار می‌باشد. این مدل‌های سفارشی تنها مختص خانواده تاکوما نبوده و همان‌گونه که قبلاً دیده‌اید سایر محصولات تویوتا نیز با همین تریم های جدید معرفی شده‌اند.

قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021

از آنجایی که تاکوما سال پیش نیز روانه اتاق عمل شده بود بنابراین در مدل ۲۰۲۱ تغییرات قابل‌توجهی دیده نمی‌شود. البته تویوتا سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای را به‌صورت استاندارد به تمامی مدل‌های ۶ سیلندر اضافه کرده و سستم صوتی را نیز ارتقا داده است. همچنین از تریم SR5 به بالا شاهد وجود کیت کمک‌های اولیه هستیم. نسخه پرچم‌دار TRD Pro فاقد رنگ بدنه سبز نظامی بوده و حالا رنگ مشابهی با نام لونار راک معرفی شده است.

اگر منتظر نسل جدید تاکوما هستید پس باید چند سالی صبر کنید زیرا طبق شنیده‌ها این خودرو به عنوان مدل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. شاید این خودرو ارتباطاتی با هایلوکس داشته باشد تا هم هزینه‌ها کاهش یافته و هم زمان توسعه بهبود یابد هرچند فعلاً چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده است.

قیمت و مشخصات تویوتا تاکوما مدل 2021

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !