پایان فیلمبرداری «گشت ارشاد 3»


پایان فیلمبرداری  «گشت ارشاد 3»

فیلمبرداری فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد 3» به تهیه کنندگی و‌ کارگردانی سعید سهیلی بعد از دو ماه به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی که از اواخر خرداد در تهران آغاز شده بود پس از دو ماه به پایان رسید. قرار بود بخش هایی از این فیلم در شهر مشهد فیلمبرداری شود که به دلایلی صورت نگرفت.

در خلاصه این فیلم آمده: حسن و عطا پس از سالها به ایران برمیگردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی‌کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می‌کند رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می‌شوند و زمین‌دار بزرگ تصمیم می‌گیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آنها را دچار دردسرهای بزرگی می‌کند.

امیر جعفری، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، میرطاهر مظلومی و ریحانه پارسا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمبرداری این فیلم با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد و با تهمیدات صورت گرفته و‌ الزام بازیگران و سازندگان به رعایت اصول ایمنی و حفظ پروتکلهای بهداشتی هیچ کدام از بازیگران و عوامل این پروژه به بیماری کرونا مبتلا نشدند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق