همسر الکساندر زینچنکو: گواردیولا مقصر اصلی شکست منچسترسیتی مقابل لیون بود


همسر الکساندر زینچنکو: گواردیولا مقصر اصلی شکست منچسترسیتی مقابل لیون بود

همسر فولبک اوکراینی سیتیزن ها به انتقاد از گواردیولا می پردازد.

منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-1 مقابل لیون متحمل شکست شد تا برای سومین سال پیاپی، در این مرحله از رقابت ها کنار برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از Sports.ru، ولادا سدان، همسر الکساندر زینچنکو، مدافع چپ باشگاه منچسترسیتی به انتقاد از تاکتیک های پپ گواردیولا در بازی مقابل لیون می پردازد و درباره حذف مجدد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

حرفی برای گفتن ندارم زیرا با وجود داشتن چنین ترکیبی... به بازیکنانی که در این تیم بازی می کنند نگاه کنید و همچنین به نیمکت این تیم نیز توجه کنید. تعداد باشگاه هایی که در جهان چنین نیمکت نشین های قدرتمندی را در اختیار دارند، بسیار کم است. در چنین زمان مهمی، به کارگیری چنین تاکتیک هایی آزار دهنده است. من حق انتقاد کردن ندارم اما زمانی که مدافعان اینقدر گیج هستند، چرا باید با سه مدافع میانی بازى کرد. شاید من حق صحبت در این باره را نداشته باشم، شاید زینچنکو مرا از این صحبت ها منع کند. با این حال، به بیان ساده این را می گویم که مقصر اصلی این شکست گواردیولا است. حذف شدن مقابل بایرن مونیخ با حذف شدن مقابل لیون تفاوت زیادی دارد. من نمی خواهم به باشگاه لیون توهین کنم اما باید این نکته را یادآوری کنم که آن ها در لیگ فرانسه تیم هفتم جدول هستند.

همچنین بخوانید:

ورزش و خانواده (10)؛ با خانم ولادا سدان همسر الکساندر زینچنکو آشنا شوید

یحیی توره: گواردیولا برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به منچسترسیتی آورده شده اما او در این کار موفق نبوده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی