صبحانه ورزشی 1399/6/2؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ در جست و جوی سه گانه


صبحانه ورزشی 1399/6/2؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ در جست و جوی سه گانه

بایرین مونیخ و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/6/2؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

هر 8 متهم پرونده مارک ویلموتس 6 ماه ممنوع الفعالیت و ممنوع المعامله شدند!

نام هر هشت متهم پرونده مارک ویلموتس به زودی اعلام می شود.

به گزارش طرفداری، منابع آگاه ادعا کردند مهدی تاج و اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این لیست محکومان ممنوع الفعالیت قرار دارند مسئولان برای صدور حکم قطعی منتظر نتیجه شکایت به دادگاه حکمیت ورزش می مانند.

پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ؛ جنگی تمام عیار برای کسب سه گانه تاریخی / پیش بازی

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار کننده فینال فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. این مسابقه از آن جهت در یادها خواهد ماند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مسابقات به صورت تک بازی در کشوری بی طرف برگزار شد. فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز همچون سایر مسابقه های پس از قرنطینه پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

رامین رضاییان به الدحیل پیوست

به گفته شبکه قطری، رامین رضاییان، مدافع تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم الدحیل قطر پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، رامین رضاییان مدافع ایرانی که فصل گذشته در تیم الشحانیه قطر بازی می‌کرد، به تیم الدحیل پیوست. این خبری است که شبکه الکاس قطر امشب آن را رسماً اعلام کرد. رامین رضاییان فصل گذشته در تیم الشحانیه عملکرد چشمگیری داشت و موفق شد ۱۳ گل برای این تیم به ثمر برساند.

امروز روزنامه الرایه قطر اعلام کرده بود رضاییان مد نظر تیم العربی قرار دارد و این مدافع سرانجام به الدحیل پیوست. نکته جالب اینجاست که الدحیل یکی از رقیبان پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

اود هورلی 1-3 شارلوا / گلزنی کاوه رضایی در هفته سوم لیگ بلژیک

شارلوا و اود هورلی در هفته سوم رقابت های لیگ بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر 1 شالروا به پایان رسید. گل سوم شارلوا را کاوه رضایی در دقیقه 80 به ثمر رساند. علی قلی زاده به کاوه رضایی در این صحنه پاس گل داد.

کاوه رضایی از ابتدا تا دقیقه 90 و علی قلی زاده از ابتدا تا دقیقه 82 در ترکیب تیم شان بودند. همچنین علی قلی زاده در دقیقه 50 یک کارت زرد دریافت کرد. شارلوا در دقیقه 65 یکی از بازیکنانش اخراج شد و 10 نفره کار را ادامه داد.

با این پیروزی، شارلوا 9 امتیازی شد تا در هفته سوم با سومین پیروزی همچنان در میان تیم های صدرنشین جدول باشد.

لیگ روسیه؛ زنیت 4-1 تامبوف؛ سه امتیاز دیگر با نمایش درخشان شاهزاده ایرانی

تیم فوتبال زنیت با قدرت تمام از سد تامبوف عبور کرد.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ فوتبال روسیه، تیم زنیت سن پترزبورگ میزبان تامبوف بود که در پایان این مسابقه با برتری 4-1 زنیت همراه شد. با این پیروزی زنیت 12 امتیاز شد و جایگاهش در جدول رده بندی و رتبه اول بازی را تثبیت کرد. در این مسابقه سردار آزمون، بازیکن ایرانی زنیت خوش درخشید و توانست 1 گل و 1 پاس گل برای تیمش به ثبت برساند.

سردار روی گل دوم زنیت، پاس گل به مالکوم داد و گل چهارم تیمش را در دقیقه 74 به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رساند. ویدیوی زیر نشان دهنده گل و پاس گل آزمون است. گفتنی است تیم زنیت اکنون در هر 4 بازی خود در مسابقات فصل جدید پیروز شده است و بدون رقیب در جدول مسابقات می تازد.

جلسه گل محمدی و مجیدی با مسئولان فدراسیون فوتبال برای تعویق دربی

مسئولان فدراسیون فوتبال جلسه ای را با فرهاد مجیدی و یحیی گل ‌محمدی در خصوص تعویق دربی برگزار کردند.

به گزارش طرفداری، برخی خبرها حکایت از آن داشت که فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی امروز در محل فدراسیون حاضر شدند و جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص تعویق دربی جام حذفی برگزار کردند. هنوز باشگاه پرسپولیس و استقلال حضور سرمربیان خود را در فدراسیون تایید نکرده اند.

اگرچه پیش از این سازمان لیگ تاکید کرده بود که دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در زمان مقرر برگزار خواهد شد اما با توجه به اصرار سرمربیان هر دو تیم این احتمال وجود دارد که شهرآورد حذفی در زمان دیگری برگزار شود.

آنتونیو کونته احتمالاً از اینتر جدا می شود / رومئو آگرستی

آنتونیو کونته سرمربی اینتر پس از یک فصل حضور در این تیم احتمالاً مسیرش را از نراتزوری جدا خواهد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رومئو آگرستی، آنتونیو کونته پس از پایان فصل 2019/20 و نایب قهرمانی در سری آ و لیگ اروپا احتمالاً از اینتر جدا خواهد شد. کونته قصد دارد فعلاً به استراحت بپردازد و علاقه مند است در آینده هدایت منچستریونایتد را بر عهده گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود