رژیم صهیونیستی خواستار اخراج کارگران فلسطینی از امارات است


رژیم صهیونیستی خواستار اخراج کارگران فلسطینی از امارات است

رژیم صهیونیستی برای اعمال فشار بر نیرو‌های مقاومت فلسطین‏, خواستار اخراج فلسطینی‌های شاغل در امارات از این کشور است.

رژیم صهیونیستی خواستار اخراج کارگران فلسطینی از امارات استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رژیم صهیونیستی برای اعمال فشار بر نیرو‌های مقاومت فلسطین‏, خواستار اخراج فلسطینی‌های شاغل در امارات از این کشور است.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار لبنان، این روز‌ها ساکنان نوار غزه که در صدد حفظ خود در برابر گرسنگی‏، محاصره و بیماری هستند و کشور‌های عربی نیز در برابر وحشی گری‌های صهیونیست‌ها سکوت اختیار کرده اند‏، با شرایط سخت تری به علت قطع برق، محرومیت غذایی و محرومیت صید در سواحل غزه مواجهند. نیرو‌های مقاومت فلسطین نیز در واکنش به چنین وضعیتی و در تلاش برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به کاهش محاصره نوار غزه، مناطق اشغالی را هدف راکت و بالون‌های انفجاری قرار می‌دهند. در چنین شرایطی تل آویو در صدد استفاده از سلاح جدیدی علیه فلسطینی هاست و تهدید کرده است امارات کارگران فلسطینی مشغول به کار در این کشور را اخراج خواهد کرد.
عرن زینگر تحلیلگر صهیونیستی با اشاره به وضعیت شهرک‌های صهیونیستی نزدیک به نوار غزه که هدف حملات موشکی و بالون‌های انفجاری فلسطینی‌ها قرار دارند گفت، از امارات انتظار داریم فلسطینی‌ها مشغول کار در این کشور را اخراج کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان