پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر


پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر

2 تیم فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم رفتند.

پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ امشب (یکشنبه) در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه دالوژ پرتغال به مصاف هم رفتند. قضاوت این بازی بر عهده دنیل اورساتو از کشور ایتالیا است.

ترکیب پاری سن ژرمن: کیلو ناواس - تیلو کرر - تیاگو سیلوا - کیمپمبه - خوان برنات - آندره هررا - مارکینیوش - پارادس - آنخل دیماریا - کیلیان امباپه و نیمار جونیور

ترکیب بایرن مونیخ: مانوئل نویر- دیویس - آلابا - بواتنگ - کیمیش - تیاگو - گورتزکا - کومن - مولر - گنابری و رابرت لواندوفسکی

دقایق حساس بازی:

بازی راس ساعت ۲۳:۳۰ آغاز شد.

پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر

دقیقه ۲: خطای کیمپمبه بر روی کومن یک ضربه ایستگاهی مناسب را به بایرنی‌ها داد که کیمیش نتوانست ارسال خوبی به روی دروازه داشته باشد. دقیقه ۴: بازی متعادل است و ۲ تیم در حال محک زدن رقیب خود هستند. دقیقه ۵ و ۶: باواریایی‌ها در این دقایق توپ و میدان را در اختیار داشتند تا این که یک موقعیت شوت زنی برای تیاگو به وجود آمد و شوت او با فاصله زیادی راهی اوت شد. دقیقه ۸: بازیکنان بایرن مونیخ سعی دارند با پاس‌های متوالی موقعیتی را برای خود از کناره‌های زمین ایجاد کنند. دقیقه ۹: روی اشتباه گورتزکا توپ به امباپه رسید و تیاگو روی او خطا کرد. دقیقه ۱۰: نیمار ضربه ایستگاهی را به روی دروازه ارسال کرد که دیویس مدافع چپ بایرنی‌ها این توپ را با ضربه سر دور کرد. دقیقه ۱۱: "کرر" در حرکتی از سمت راست دروازه توپ را ارسال کرد، ولی مدافعان بایرن با ضربه سر توپ را دور کردند. دقیقه ۱۲: کومن پس از دریبل چند بازیکن پاری سن ژرمن حرکت خوبی را آغاز کرد، ولی در ادامه توپ را از دست داد. دقیقه ۱۴: حرکت بازیکنان پاری سن ژرمن بر روی دروازه بایرنی‌ها به شوت امباپه ختم شد و او توپ را به مدافعان حریف زد. دقیقه ۱۵: روی اشتباه بازیکنان بایرن مونیخ موقعیت خوبی نصیب امباپه شد، ولی او بار دیگر توپ را به مدافعان حریف لو داد. دقیقه ۱۶: بازیکنان بایرن مونیخ با پاس کاری متوالی سعی در آرام کردن جریان بازی دارند. دقیقه ۱۸: نیمار روی پاس زیبای امباپه صاحب یک موقعیت عالی شد که مانوئل نویر دروازه بان بایرنی‌ها توپ را راهی کرنر کرد و پاریسی‌ها روی کرنر نتواستند موقعیت جدی ایجاد کنند.
پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر
دقیقه ۱۹ و ۲۰: ریتم بازی کمی کند شده و بازی در میانه زمین جریان دارد. دقیقه ۲۲: رابرت لواندوفسکی روی پاس هم تیمی اش صاحب یک موقعیت عالی شد و او توپ را به تیر دروازه زد.
پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر
دقیقه ۲۳: حرکت سریع بازیکنان پاری سن ژرمن منجر به شوت آنخل دیماریا شد و توپ او راهی اوت شد. دقیقه ۲۵: بواتنگ در اثر برخورد با امباپه مصدوم شد و جای خود را به نیکلاس سوله داد.

پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر

دقیقه ۲۷: روی حرکت کرر از سمت راست دروازه بایرن مونیخ آلفونسو دیویس روی او خطا کرد و با کارت زرد جریمه شد. دقیقه ۳۰: حرکت عرضی گنابری روی دروازه پاریسن ژرمن را مارکینیوش راهی اوت کرد. دقیقه ۳۱: حرکت باواریایی‌ها پشت محوطه جریمه حریف منجر به سانتر کیمیش شد و لواندوفسکی با ضربه سر موقعیت خطرناکی روی دروازه پاریسی‌ها به وجود آورد که ناواس در ۲ مرحله توپ را مهار کرد. دقیقه ۳۳: دیویس حرکت خوبی را از سمت چپ آغاز کرده بود، ولی موفق نشد ارسال خوبی داشته باشد. دقیقه ۳۴: گنابری نتوانست روی توپ ارسالی هم تیمی هایش اثر گذار باشد و این توپ از کنار دروازه پاری سن ژرمن به بیرون رفت. دقیقه ۳۵: بایرنی‌ها توپ و میدان را در اختیار دارند و به دنبال ایجاد موقعیت هستند. دقیقه ۳۷: مارکینیوش بر روی لواندوفسکی خطا کرد و یک ضربه ایستگاهی مناسب نصیب باواریایی‌ها شد. دقیقه ۳۸: کیمیش ضربه ایستگاهی را به روی دروازه ارسال کرد، ولی مارکینیوش با ضربه سر توپ را دور کرد و بایرنی‌ها نتوانستند از این موقعیت بهره کافی را ببرند. دقیقه ۳۹ و ۴۰: روی حرکت بایرنی‌ها یک کرنر نصیب آن‌ها شد، ولی باز هم نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند. دقیقه ۴۲: نیمار در یک حرکت فوق العاده توپ را به دیماریا رساند، ولی او نتوانست از این توپ استفاده کند. در ادامه بایرنی‌ها در یک ضد حمله صاحب کرنر شدند. دقیقه ۴۳: ارسال بد کیمیش باعث شد تا یک موقعیت دیگر را بایرنی‌ها از دست بدهند. دقیقه ۴۴: بایرنی‌ها با پاس کاری‌های متوالی خود قصد ایجاد یک موقعیت را داشتند، ولی با پاس اشتباه آن‌ها توپ راهی اوت شد. دقیقه ۴۵: در ادامه حرکت دیماریا از سمت راست در یک کش و قوس توپ به امباپه رسید، ولی او با یک ضربه آرام این موقعیت را از دست داد. دقیقه ۱ + ۴۵: دیویس روی یک حرکت از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که کرر او را متوقف کرد. بایرنی‌ها اعتقاد داشتند روی دیوس خطای پنالتی رخ داده است، اما داور با آن‌ها هم عقیده نبود.

پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر

نیمه اول بازی در ساعت ۱۲:۱۶ بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید

پخش زنده فوتبال پاری‌سن ژرمن - بایرن مونیخ حضور متفاوت نیمار در ورزشگاه «دا لوژ» + عکس شور و حال در شهر لیسبون پیش از مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا + تصاویر تقابل جذاب بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در فصل ۹۸- ۹۷ + فیلم بازی فوتبال پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ/ جنگ نیمار و رفقا با باواریایی‌ها برای کسب جام قهرمانی نیمه دوم بازی از ساعت ۰۰:۳۳ (بامداد دوشنبه) آغاز شد. دقیقه ۴۷: پس از برخورد امباپه با مولر بازیکن بایرن مونیخ او پشت محوطه جریمه متوقف شد، ولی داور اعتقادی به خطا نداشت. دقیقه ۴۹: پاس کاری خوب پاریسی‌ها را تیاگو با تکل خوب خود متوقف کرد و جلوی پیشروی آن‌ها را گرفت. در ادامه دیویس حرکتی را از سمت چپ دروازه پاری سن ژرمن آغاز کرد که ارسال او راهی کرنر شد. دقیقه ۵۰: بار دیگر باواریایی‌ها نتوانستند از ضربه کرنر بهره لازم را ببرند. دقیقه ۵۱: نیمار پس از برخورد با گنابری روی زمین افتاد و احساس ناراحتی کرد، ولی مصدومیت او جدی نبود. دقیقه ۵۲ و ۵۳: بار دیگر گنابری بر روی نیمار خطا کرد که باعث درگیری بازیکنان ۲ تیم شد. داور به گنابری کارت زرد نشان داد و پارادس هم به دلیل درگیری با او با کارت زرد جریمه شد. تا کنون ۳ بازیکن با کارت زرد داور جریمه شده اند. دقیقه ۵۴: بازی متعادل دنبال شد و موقعیت خاصی ایجاد نشد. دقیقه ۵۶: سوله در میانه زمین بر روی دیماریا خطا کرد و با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه ۵۷: بایرنی‌ها در نیمه زمین خود پاس کاری می‌کردند که با پرس سنگین پاریسی‌ها مواجه شده و توپ را به بیرون زدند. دقیقه ۵۸: بایرنی‌ها با پاس کاری در پشت محوطه جریمه پاری سن ژرمن به دنبال ایجاد موقعیت هستند. دقیقه ۵۹: کومن روی ارسال زیبای کیمیش موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند تا باواریایی‌ها یک بر صفر پیش بیفتند.
پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر
پاری سن ژرمن صفر - بایرن مونیخ یک/ ارزش دلار قطری سقوط کرد +فیلم و تصاویر
دقیقه ۶۱: بایرنی‌ها که پس از گلزنی روحیه گرفتند از سمت چپ حرکتی را آغاز کردند، ولی سانتر زیبای کومن را کیمپمبه دور کرد. دقیقه ۶۲: چیزی نمانده بود کومن سانتر زیبای مولر را تبدیل به گل کند، ولی تیاگو سیلوا مدافع برزیلی پاریسی‌ها توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. دقیقه ۶۳ و ۶۴: بازیکنان بایرن مونیخ از تب و تاب پس از گل افتاده اند و بازی نسبتا متعادل دنبال شد. دقیقه ۶۵: مارکو وراتی به جای پارادس که یک کارت زرد داشت، وارد زمین شد. دقیقه ۶۶: روی حرکت کومن یک کرنر نصیب بایرنی‌ها شد. مدافعان پاری سن ژرمن توپ ارسالی را دور کردند و آلابا توپ برگشتی را با شوتی کم دقت از دست داد. دقیقه ۶۸: ایوان پریشیچ و فلیپ کوتینیو به جای کومن و گنابری وارد زمین شدند. دقیقه ۶۹: بازیکنان بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار دارند و بر نبض بازی مسلط هستند. دقیقه ۷۰: مارکینیوش روی پاس زیبای دیماریا صاحب موقعیت شد، ولی ضربه این بازیکن را نویر با پای خود دفع کرد. دقیقه ۷۱: پاریسی‌ها کرنر خود را به روی دروازه ارسال کردند، ولی به دلیل خطای مارکینیوش بر روی سوله بازی متوقف شد. دقیقه ۷۲: دراکسلر به جای آندره هررا برای پاریسی‌ها وارد زمین شد. دقیقه ۷۳: امباپه روی حرکتی انفجاری مدافعان بایرن مونیخ را به هم ریخت، ولی در نهایت توسط کیمیش متوقف شد. دقیقه ۷۴: شوت نیمار در یک حرکت انفرادی با فاصله به بیرون رفت. دقیقه ۷۵: بازیکنان بایرن مونیخ با پاس کاری‌های خود سعی در آرام کردن بازی دارند. دقیقه ۷۷: سعی پاریسی‌ها برای ایجاد موقعیت بی نتیجه ماند. دقیقه ۷۸ و ۷۹: بازی به دلیل مصدومیت برنات دقایقی متوقف شد. دقیقه ۸۰: توخل یک تعویض دیگر کرد و برنات جای خود را به کورزاوا داد. دقیقه ۸۱: نیمار به دلیل خطا بر روی لواندوفسکی با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه ۸۲: لواندوفسکی در شرایط آفساید در موقعیت مناسبی قرار گرفت و توپ را به بیرون زد. دقیقه ۸۳: لواندوفسکی با توپ قاپی مولر صاحب توپ شد، ولی تیاگو سیلوا او را سرنگون کرد و با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه ۸۴: ضربه ایستگاهی باواریایی‌ها را کوتینیو به شکلی خطرناک به بیرون زد. دقیقه ۸۵: کورزاروا با تکلی خشن روی پای کیمیش، با کارت زرد جریمه شد. دقیقه ۸۶: تیاگو جای خود را به تولیسو داد. دقیقه ۸۷: بازی به اوج هیجان خود رسیده و بازیکنان به دلیل استرس زیاد توپ‌های زیادی را لو می‌دهند. دقیقه ۸۸: بازیکنان پاری سن ژرمن در تدارک یک موقعیت بودند، ولی توپ آن‌ها به بیرون رفت. ۵ دقیقه برای نیمه دوم وقت اضافه اعلام شد. دقیقه ۱+ ۹۰: لواندوفسکی با خطا در محوطه جریمه سرنگون شد، ولی از نظر داور خطایی رخ نداده بود. دقیقه ۲ + ۹۰: بازیکنان پاری سن ژرمن یک موقعیت خوب روی دروازه حریف خلق کردند، ولی این توپ به بیرون رفت. دقیقه ۳ + ۹۰: مارکینیوش پشت محوطه جریمه بر روی لواندوفسکی خطار کرد. دقیقه ۴ + ۹۰: بازیکنان بایرن مونیخ ضربه ایستگاهی را به صورت کوتاه کار کردند، ولی توپ را از دست دادند و در ادامه ضد حمله پاریسی‌ها ثمری نداشت. دقیقه ۵ +۹۰: توماس مولر به دلیل خطا بر روی امباپه در ضد حمله بازیکنان پاری سن ژرمن، با کارت زرد جریمه شد. بازی در ساعت ۰۱:۲۳ (بامداد دوشنبه) با برتری یک بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید.

آمار بازی در پایان مسابقه

تیم فوتبال بایرن مونیخ در این بازی با ۶۲ درصد مالکیت توپ از این حیث برتر بود. آن‌ها ۵ توپ راهی دروازه حریف کردند که ۲ شوت داخل چارچوب بود. آن‌ها با ۵۱۵ پاس هم برتری قابل قبولی در نسبت به رقیبشان داشتند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن هم در این بازی با ۳۸ درصد مالکیت توپ عملکرد ضعیفی داشت. آن‌ها ۴ توپ راهی دروازه حریف کردند که ۳ شوت داخل چارچوب بود. پاریسی‌ها ۳۲۲ پاس میان خود رد و بدل کردند.

در این بازی ۸ بازیکن از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند که سهم هر تیم ۴ کارت بود. پارادس، نیمار، کورزاوا و تیاگو سیلوا اخطاری‌های پاری سن ژرمن بودند. گنابری، دیویس، سوله و مولر هم از تیم بایرن مونیخ کارت زرد گرفتند.

لحظه بالابردن جام قهرمانی لیگ‌قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹/۲۰ توسط توسط کاپیتان بایرن مونیخ، مانوئل نویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا