آمریکا تولید نفت خود را قبل از رسیدن طوفان‌های گرمسیری متوقف کرد


آمریکا تولید نفت خود را قبل از رسیدن طوفان‌های گرمسیری متوقف کرد

تولید کنندگان آمریکا قبل از رسیدن طوفان‌های گرمسیری لائورا و مارکو، 240785 بشکه در روز از تولید نفت و 119 میلیون فوت مکعب در روز تولید گاز طبیعی خود را تا روز شنبه متوقف کردند.

آمریکا تولید نفت خود را قبل از رسیدن طوفان‌های گرمسیری متوقف کرد

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، اطلاعات دولتی آمریکا نشان می‌دهد تولید کنندگان نفت در روز شنبه 13 درصد از تولید نفت خود را قبل از رسیدن طوفان‌های گرمسیری لائورا و مارکو متوقف کرده اند. پیش بینی می شود این طوفان ها طی روزهای آینده خلیج مکزیک را در بر بگیرند.

طوفان های مارکو و لائورا در اواسط هفته تبدیل به تندبادهایی می‌شوند که بارش زیادی در طول گالف کوست مرکزی به دنبال خواهند داشت. همزمان شدن دو طوفان بزرگ در این خلیج بسیار نادر است و باعث نگرانی جوامع ساحلی شده است. هواشناسان پیش بینی می کنند هر کدام از این طوفان ها به یک تندباد بزرگ تبدیل شود و منطقه وسیعی از گالف کوست را در بر بگیرد.

شرکتهای نفت مورفی اویل و بی اچ پی در روز شنبه برخی از کارکنان خود را تخلیه کردند و شرکت رویال داچ شل تولید نفت و گاز در اکثر عملیات های دریایی خود را متوقف کرده است. شرکت مورفی قصد دارد تولید خود را کاهش دهد.

شرکتهای بریتیش پترولیوم و چورون توقف تولید را از روز جمعه آغاز کردند. اکسیدنتال پترولیوم، سومین تولیدکننده بزرگ خلیج مکزیک اعلام کرد در حال انجام اقداماتی برای جلوگیری از خسارات مربوط به طوفان است.

تولید کنندگان 240785 بشکه در روز از تولید نفت و 119 میلیون فوت مکعب در روز تولید گاز طبیعی خود را تا روز شنبه متوقف کردند.

خدمه 6 سکوی تولید نفت و چهار سکوی حفاری تخلیه شدند و 7 کشتی حفاری از مسیر طوفان دور شده است.

طوفان مارکو در روز شنبه بادهایی با سرعت 100 کیلومتر در ساعت داشت و انتظار می‌رود تا روز دوشنبه به یک طوفان «گروه یک» تبدیل شود. طوفان لائورا هم یک یا دو روز پس از مارکو طوفان گروه یک شده و به شمال گالف کوست آمریکا می‌رسد.

چاه های نفتی خلیج مکزیک آمریکا 17 درصد از کل تولید نفت و 5 درصد از کل تولید گاز طبیعی این کشور را در اختیار دارند. منطقه ای که در طول تگزاس تا سواحل میسیسیپی قرار دارد هم 45 درصد از ظرفیت پالایش نفت آمریکا را در بر گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی