افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی


افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی : مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان این سازمان در مرداد ماه با افزایش 15 درصدی نسبت به قبل، روی کارت بانکی مددجویان شارژ شد.

بافزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستیه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وحید قبادی دانا امروز در جمع خبرنگاران افزود: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه از محل هدفمندی یارانه‌ها در هفته دولت، مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان این سازمان در مرداد ماه با افزایش ۱۵ درصدی نسبت به قبل، روی کارت بانکی مددجویان شارژ شد.
وی ادامه داد: مبلغ مستمری خانواده یک نفره از محل هدفمندی یارانه‌ها از ۱۰۸ هزار تومان به ۱۲۵ هزار تومان، خانواده دو نفره از ۲۱۵ هزار به ۲۴۸ هزار تومان، خانواده سه نفره از ۲۸۹ هزار به ۳۳۲ هزار تومان، خانواده چهار نفره از ۳۸۴ هزار به ۴۴۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره از ۴۱۶ هزار به ۴۷۹ هزار تومان افزایش یافت.
قبادی دانا گفت: برای مستمری بگیران بهزیستی، علاوه بر مستمری از محل هدفمندی یارانه‌ها، از محل اعتبارات سازمان بهزیستی نیز مبالغی ماهانه به آنان اختصاص می‌یابد، بنابراین با احتساب مبالغی که از سوی اعتبارات بهزیستی و محل هدفمندی یارانه‌ها به آنان پرداخت می‌شود، حداقل عدد مستمری خانوار‌های تحت پوشش بهزیستی برای خانواده یک نفره ۱۸۸ هزار و ۵۰۰ تومان و برای خانواده پنج نفره، ۵۹۹ هزار تومان خواهد بود که برای مرداد ماه روی کارت بانکی مددجویان و مستمری بگیران بهزیستی واریز شد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدواریم با تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه بتوان این مابه‌تفاوت افزایش یافته مستمری‌ها را برای ماه‌های فروردین تا تیرماه در آینده نزدیک پرداخت کرد.
قبادی دانا تاکید کرد: مبلغ افزایش ۱۵ درصد مستمری‌ها از محل هدفمندی یارانه‌ها در ماه‌های آینده نیز اعمال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی