پویش مردمی «با قرآن - با حسین» برگزار می‌شود


پویش مردمی «با قرآن - با حسین» برگزار می‌شود

شبکه قرآن و معارف سیما با تأسی به ارادت سالار شهیدان به تلاوت قرآن، پویش مردمی «با قرآن ـ با حسین» را در دومین سال پیاپی اجرا می‌کند.

پویش مردمی «با قرآن - با حسین» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، همزمان با آغاز ماه عزای سید و سالار شهیدان، پویش مردمی «#با قرآن ‌- با حسین»، همچون سال گذشته برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این پویش عهد می‌بندند تا با تأسی به سیدالشهدا(ع) روزانه یک صفحه از کلام‌الله مجید را قرائت کرده و ثواب آن را به روح آن حضرت و شهدای کربلا هدیه دهند.

این پویش که از سال گذشته برای نخستین بار در شب عاشورا و در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی کل کشور برگزار شد و با استقبال دوستداران قرآن و اهل بیت(ع) همراه بود، از سوی شبکه قرآن و معارف سیما و با هدف انس بیشتر مردم با قرآن کریم راه‌اندازی شده است، در ایام اربعین حسینی نیز به کار خود ادامه داد و زائران حرم‌های نجف و کربلا در سال گذشته در مسیر پیاده‌روی قرآن قرائت کردند.

همچنین طرح سامانه آنلاین ختم قرآن در پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir از روز جمعه اول محرم آغاز شده است و مخاطبان می‌توانند در طرح ختم قرآن کریم که در سایت شبکه قرآن بارگذاری شده است، مشارکت کنند.

سال گذشته، در این پویش، 570 بار ختم قرآن انجام شده است و 18هزار و 730 علاقه‌مند مشارکت در این طرح، طی ایام محرم و صفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما و ارسال تعداد صفحات مدنظر خود جهت قرائت، نام خود را در این پویش معنوی به ثبت رساندند.

همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند با درج هشتگ #با قرآن_با حسین در شبکه‌های مختلف اجتماعی در این پویش مشارکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در