گوشی موتورولا Moto G9 با باتری غول پیکر و قیمت رقابتی از راه رسید


گوشی موتورولا Moto G9 با باتری غول پیکر و قیمت رقابتی از راه رسید

گجت نیوز برند Motorola از یک موبایل اقتصادی با نام موتو جی 9 رونمایی کرد. گوشی موتورولا Moto G9 مجهز به تراشه 11 نانومتری، دوربین سه‌گانه و یک باتری پرظرفیت است. در ساخت این گوشی هوشمند از یک پنل 6.5 اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس استفاده شده؛ یک ناچ قطره‌ای هم در بالای آن وجود دارد... نوشته گوشی موتورولا Moto G9 با باتری غول پیکر و قیمت رقابتی...

برند Motorola از یک موبایل اقتصادی با نام موتو جی ۹ رونمایی کرد. گوشی موتورولا Moto G9 مجهز به تراشه ۱۱ نانومتری، دوربین سه‌گانه و یک باتری پرظرفیت است.

در ساخت این گوشی هوشمند از یک پنل ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس استفاده شده؛ یک ناچ قطره‌ای هم در بالای آن وجود دارد که محل قرارگیری دوربین ۸ مگاپیکسلی f/2.2 است. در موتورولا Moto G9 خبری از حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای نیست و این اسکنر در پشت گوشی قرار دارد.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در پنل عقب، یک مجموعه دوربین سه‌گانه هم با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز f/1.7 به چشم می‌خورد. البته شاید با دیدن فلاش LED تصور کنید که این ماژول، چهارگانه است. به هر حال دو دوربین دیگر، ۲ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 هستند و یکی از آن‌ها برای گرفتن عکس‌های پرتره کاربرد دارد.

موتورولا موتو جی ۹ از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قدرت می‌گیرد که با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی همراه است. البته برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، کاربران می‌توانند از کارت microSD استفاده کنند.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

چیز خوب دیگری که در این گوشی موتورولا وجود دارد، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه هم از طریق درگاه USB-C و با توان ۵۰ وات شارژ می‌شود.

قیمت گوشی موتورولا Moto G9

فروش این محصول از تاریخ ۱۰ شهریور با قیمتی معادل ۱۵۵ دلار در هند آغاز می‌شود. مشتریان حق انتخاب رنگ‌های سبز بیشه‌ای (Forest Green) یا آبی یاقوتی (Sapphire Blue) را خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام