برگزاری مانور اطفا حریق و امداد و نجات در ایزوایکو


برگزاری مانور اطفا حریق و امداد و نجات در ایزوایکو

مانور واکنش در شرایط اضطراری امروز صبح در طبقه دوم دک 08 سکوی هندیجان در ایزوایکو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای آمادگی همه‌جانبه و ارتقاء توان عملیاتی نیروهای امدادی و خدمات رسان در مواجهه با بحران‌های احتمالی، مانور چند منظوره ایمنی، امنیت، اطفای حریق و امداد و نجات در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران با موفقیت برگزار شد.

این مانور با اهداف پایش چگونگی انجام هماهنگی بین واحدها در صورت بروز شرایط اضطراری، ارزیابی چگونگی اطلاع رسانی به واحدهای امداد رسان(آتش نشانان و بهداری) ، بررسی مسیرها و راه های دسترسی برای نجات مصدومین، آموزش پرسنل جهت انجام عملیات اطفا حریق بر روی دک و امداد فرد دچار گرما زدگی است.

برگزاری مانور اطفا حریق و امداد و نجات در ایزوایکو

مانور مذکور با هدف ارتقای توانمندی های عملیاتی و ارزیابی سرعت و دقت واحد های مختلف آتش نشانی، واحد حفاظت ، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برگزار شد.

از دیگر اهداف این مانور می توان ارزیابی و بررسی عملکرد اعضای تیم های شرکت کننده، شناسایی پتانسیل بحران و ایجاد کننده شرایط اضطراری، بررسی میزان آگاهی و مهارت افراد در واکنش به شرایط اضطراری را نام برد.

لازم به ذکر است، مانور چند منظوره ایمنی، امنیت، اطفای حریق و امداد و نجات در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بر اساس اصول مدیریت بحران و سیستم فرماندهی حادثه با حضور تیم های آتش نشانی، واحد فنی و اورژانس برگزارشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان