گرفتار شدن پلیس حین آموزش دستبندزدن!


گرفتار شدن پلیس حین آموزش دستبندزدن!

در اتفاقی جالب مامور پلیس که در حال آموزش دستبندزدن به افسران جوان بود بر اثر خراب شدن قفل دستبند گرفتار شد.

گرفتار شدن پلیس حین آموزش دستبندزدن!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گرفتار شدن یک مامور پلیس اهل نورث همپتون شر انگلیس حین آموزش روش دستبند زدن به سربازان بود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این مامور پلیس پس از گرفتار شدن هنگام آموزش دستبند زدن به سربازان مجبور به درخواست کمک از آتشنشانان شد.

«اسکات رنوویک»، گروهبان آموزشی در منطقه نورث همپتون شر انگلیس در حال آموزش روش دستبند زدن به سربازان بود که خود گرفتار شد. پس از بی نتیجه ماندن تلاش‌ها برای بازکردن دستبند، او و همکارانش مجبور به تماس با آتشنشانی محلی شدند. ماموران آتشنشان پس از حضور در محل حادثه اقدام به بریدن دستبند و رهاکردن دست این مامور پلیس کردند.

گرفتار شدن پلیس حین آموزش دستبندزدن!

بیشتر بخوانید

کودک قهرمان، جان دوستش را نجات داد

اسکات با انتشار تصویر دستبند بریده شده در توئیتی نوشت: «این شروع خوبی برای امروز من نبود. با تشکر از خدمات آتشنشانی و نجات نورث همتون شر که دست‌های مرا رها کردند.»

ما این تمام ماجرا نبود. یکی از همکاران اسکات نیز تصمیم گرفت با انتشار این تصویر در توئیتر شوخی کوچکی با همکارش به راه بیندازد. «نیک آدِرلی»، یکی از همکاران او با انتشار تصویر دستبند بریده شده در توئیتر با کنایه و شوخی، خطاب به اسکات نوشت: «من ترجیح می‌دادم تا دستانم را بِجَوم (با جویدن دستم، دستبند را باز کنم)، تا اینکه از آتشنشانی درخواست کمک کنم.»

گرفتار شدن پلیس حین آموزش دستبندزدن!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...