محمدرضا پورمعین در سوگ پدر نشست + پیام تسلیت


محمدرضا پورمعین در سوگ پدر نشست + پیام تسلیت

پدر محمدرضا پورمعین، حاج قاسم پورمعین از پیرغلامان اهل بیت، امروز، چهارم شهریورماه دار فانی را وداع گفت.

محمدرضا پورمعین در سوگ پدر نشست + پیام تسلیت

به گزارش ایکنا، حاج قاسم پورمعین، پدر محمدرضا پورمعین، از فعالان قرآنی کشورمان و رئیس انجمن خادمان قرآن و جمعیت قرآنی استان تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پنجشنبه، ششم شهریورماه، ساعت 9 از درب منزل آن مرحوم واقع در مهرآباد جنوبی، بیست متری دانشگاه هوایی جنوبی به سمت قطعه 72 بهشت زهرا(س) انجام می‌شود.

مراسم ترحیم آن مرحوم جهت رعایت حال عموم و توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار نشده و هزینه آن صرف امور خیر می‌شود.

پیام تسلیت‌ها

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پدر خادم‌القرآن محمدرضا پورمعین را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗوَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (البقره/155، 156)

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا پورمعین زید عزه

خادم القرآن الکریم

با نهایت تأسف و تأثر، ضایعه درگذشت والد ارجمند و بزرگوارتان را به جنابعالی که عمر خود را وقف خدمتگزاری به آستان مقدس قرآن کریم کرده‌اید و همچنین خاندان معظم تسلیت می‌گویم.

خداوند متعال آن فقید سعید را غریق رحمت واسعه الهی قرار دهد و ایشان را با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محشور کند و به بازماندگان معزّی صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.

همچنین شورای عالی قرآن نیز طی پیامی ضمن تسلیت به محمدرضا و محمدحسین پورمعین، از فعالان قرآنی کشور، برای آن مرحوم غفران الهی را مسئلت داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)