نماینده بوئین زهرا و آوج: دولت باید فرایندهای سرمایه گذاری را تسهیل کند


نماینده بوئین زهرا و آوج: دولت باید فرایندهای سرمایه گذاری را تسهیل کند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین خوبی در حوزه سرمایه گذاری وجود دارد و دولت باید فرایندهای مربوط به این بخش را با هدف جذب بهتر و بیشتر سرمایه گذاران در بخش تولید تسهیل کند.

روح الله عباسپور بعدازظهر سه شنبه در جریان افتتاح چند طرح خدماتی آموزشی و تولیدی و کشاورزی در شهرستان بوئین زهرا که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با حضور استاندار قزوین برگزار شد،افزود: در صدور مجوزهای مربوط به سرمایه گذاران نباید سخت گیری های بی مورد داشت و کمک کرد تا سرمایه گذاران بتوانند طرح های خود را با سرعت زیاد و در زمان کم به سرانجام برسانند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در یک جنگ اقتصادی با جبهه استکبار قرار داریم و باید مدیران با توجه به این شرایط به فعالیت و خدمت بپردازند.

عباسپور در ادامه خواستار توجه مسوولان اجرایی استان به حل مشکلات آب روستاهای شهرستان بوئین زهرا شد و اظهار داشت: از آنجا که بخش زیادی از درآمد مردم این شهرستان از محل فعالیت های کشاورزی و باغداری است، باید نسبت به تامین آب مورد نیاز برای آنها و توسعه تجهیز آبیاری نوین در باغات و مزارع آن توجه بیشتری داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز چهره روستاها تغییر پیدا کرده است و خدمات ارایه شده به هیچ عنوان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی همچنین از فعالیت های خیران در مدرسه سازی در شهرستان بوئین زهرا قدردانی کرد و با اشاره به ساخت مدرسه و دبیرستان ۳۶ کلاسه با آخرین فناوری های روز آموزشی در دانسفهان از سوی یکی از خیران این شهر، گفت: افرادی چون آقای اکبر انصاری از خیران منطقه با توجه به فعالیت های ملی مانند مدرسه و مسجد سازی در نقاط مختلف و اقدامات برون مرزی از جمله در کمک به بهسازی و بازسازی عتبات عالیات را باید جزو خیران ملی و بین المللی نامید و باید از ظرفیت این شخصیت ها در جهت توسعه بیشتر منطقه و کمک به اجرای طرح های عام المنفعه بیشتر بهره برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید