تیپ کرونایی الهام پاوه نژاد + عکس


تیپ کرونایی الهام پاوه نژاد + عکس

تیپ کرونایی الهام پاوه نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون را می بینید.


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : تیپ کرونایی الهام پاوه نژاد + عکس

الهام پاوه نژاد بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است. الهام پاوه نژاد در سریال‌های خاطرانگیزی به ایفای نقش پرداخت است. الهام پاوه نژاد با سریال همسران بسیار خوب دیده شد و توانست جای خود را در ذهن مخاطب ایرانی باز کند.

بیوگرافی

الهام پاوه نژاد (زاده: ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است. الهام پاوه نژاد دارای دیپلم تجربی از دبیرستان نوشیروان و فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران (دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در سال ۱۳۷۱ می‌باشد. الهام پاوه‌نژاد از سال ۱۳۶۹ بصورت حرفه‌ای وارد حرفه بازیگری شد و فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد. اولین کار صحنه الهام پاوه‌نژاد در سال ۱۳۷۰ به کارگردانی اکبر زنجانپور با عنوان «ساحره سوزان» و اولین بازی کار تصویری اش در سال ۱۳۷۳ سریال همسران بود که خیلی مورد استقبال قرار گرفت.

شروع کار حرفه ای

الهام پاوه نژاد با نمایش بازیگری را تجربه کرد و با بازی در مجموعه همسران به شهرت رسید. اما الهام پاوه نژاد در مجموعه تلویزیونی مدرسه مادربزرگها توانایی های خود را بروز داد. بازیگری را بصورت آکادمیک زیر نظر اساتیدی چون رکن الدین خسروی و اکبر زنجان پور گذرانده و این اساتید خیلی در دیدگاه و نگرش او تاثیر گذاشتند.

ازدواج

الهام پاوه نژاد مدتی است که ازدواج کرده است و یک دختر هم به اسم کردیا نیز دارد . مدتی بود که اخباری مبنی در طلاق و جدایی وی در برخی سایت ها منتشر گردیده بود که صحت آن نامشخص است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا