برگزاری دوره آموزشی تخصصی ایمنی و بهداشت با مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در تبریز


برگزاری دوره آموزشی تخصصی ایمنی و بهداشت با مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای در تبریز

آموزشگاه یگانه به عنوان اولین آموزشگاه ایمنی و بهداشت تبریز با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای کشور از شش ماه گذشته فعالیت خود را در زمینه آموزش کاربرد تجهیزات و دستگاه‌های زیبایی پزشکی و تناسب اندام، مشاوره در زمینه پوست، مو، زیبایی و تناسب اندام و مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کرم‌ها آغاز کرده است.

مدیر این آموزشگاه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هنرجویان بعد از سپری کردن دوره‌های تئوری و عملی در هر رشته و بعد از اخذ نمره قبولی، مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای دریافت می‌کنند.

معصومه محمدی افزود: کارآموزان می‌توانند به عنوان اپراتور و بیوتراپیست در کلیه کلینیک‌های پوست، مو و زیبایی مشغول به کار شوند و علاوه بر آن، قادر هستند در حضور پزشک، خدمات زیبایی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

وی ادامه داد: کارآموزان شرکت کننده در دوره‌های کاربرد تجهیزات، دستگاه های زیبایی و تناسب اندام و مشاوره در زمینه پوست، مو و زیبایی باید تحصیلات آکادمی مرتبط با رشته‌های پزشکی مانند پزشکی، پیراپزشکی و مهندسی پزشکی را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: افراد با تحصیلات دیپلم نیز می‌توانند با شرکت در دوره‌های مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کرم ها به عنوان مشاور پوست و مو در داروخانه‌ها سطح شهر فعالیت کنند.

محمدی یادآور شد: آموزشگاه ایمنی و بهداشت در تبریز به عنوان اولین آموزشگاه در این حوزه قصد افزایش رشته‌های مرتبط برای دوره‌های بعدی را در نظر دارد و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس‌های 04134315360 و 09143029074 تماس حاصل کنند و یا به صفحه مجازی این آموزشگاه به ادرس @academy_maruf_yegane مراجعه کنند.

وی در پایان از زحمات مهندس قاسمیه «رئیس کانون انجمن‌های صنفی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای رپرتاژ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا